Lille L Skrevet 7. april 2007 #1 Skrevet 7. april 2007 Ser at mange har skrevet det på skravle om barna sine navn, så da spør jeg her.. Hehe, håper dere gidder og svare da.. Leyla Isabel heter snuppa mi..
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 7. april 2007 #6 Skrevet 7. april 2007 samme som mamman til Selma..ikke min smak, men heldigvis er vi alle forskjellige:)
Anonym bruker Skrevet 7. april 2007 #7 Skrevet 7. april 2007 Jeg liker det:) Et liknende navn jeg liker er Leona.
Lille L Skrevet 7. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 7. april 2007 Anonym- ja leona var det fint navn, og ganske så spesielt.. Jada alle har forskelige smak.. Og helt greit, og høre andre menninger:)
Gjest Skrevet 8. april 2007 #11 Skrevet 8. april 2007 Uttales det "laila" ? Dersom ja, liker faktisk navnet, gode assossiasjoner;) Dersom det ikke uttales sånn tror jeg at jeg liker det uansett;) Men er ikke sånn heeeelt begeistret for Isabel:p Men hadde alle hatt samme smak hadde vi hatt innmari lite variasjon her i verden;)
Lille L Skrevet 8. april 2007 Forfatter #12 Skrevet 8. april 2007 hehe ja, da hadde det nok vært utrolig kjedelig tillab *og lille Embla+1pp* men nei det uttales ikke "laila" men "Leyla" med e og y lix:P
Gjest Skrevet 8. april 2007 #13 Skrevet 8. april 2007 Leyla.. blir for likt laila.. og det er et navn jeg ikke liker.. Isabel syns jeg er et helt greit navn=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå