Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lå på morgenkvisten idag og fikk ikke sove, og begynte å tenke på forskjellige ting jeg har lyst til å lage, blant annet strikkeprosjekter, dørskilt og påskeegg. Og da fikk jeg denne idéen. Er det mulig å bruke decoupage til å pynte påskeegg med? Jeg mener altså ordentlige egg som man blåser ut, ikke de man fyller med snop. Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er sikker mulig det, men da må du være veldig forsiktig

Skrevet

Var hos en venninne i går og hadde med decoupage-utstyr og litt servietter. Men jeg tok med akrylmaling også, og vi bestemte oss for å prøve det først. Var så gøy at vi bare droppet hele decoupagen :) Utrolig fascinerende hvor mye forskjellig man kan få til med akrylmaling. Den kan tynnes litt med vann, eller man kan bare legge lag på lag med maling på egget istedenfor. Og med gult, grønt, rødt, blått og hvitt fikk vi enormt mange forskjellige fine farger.

Decoupage-eksperimentet får vente til neste år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...