Gå til innhold

Noen som har opplevd noe lignende...??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Veit ikke om dette hører til her jeg... men prøver likevel.

Jeg bor fortsatt sammen med x'en, (dette fordi leiligheten vår ikke leies ut før i midten av april, og jeg ikke har råd til å betale på 2 steder)... I går oppdaga jeg at han har registrert seg på diverse datingsteder hvor han søker etter ny kjærste... Han har hele tida vært redd for at jeg har funnet meg en ny, men jeg synes det er litt merkelig at han da går å registrerer seg.... Hmm...

Litt klønete skrevet dette her...

Lurer på om det er noen som har opplevd det samme...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

Han er redd for hva du gjør, men søker selv aktivt etter ny kjæreste?

 

Det er ikke sikkert han mener det særlig seriøst, da.

Og forresten, han er jo en eks nå, ikke spekuler for mye i det.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...