Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. april 2007 #1 Skrevet 7. april 2007 Tusen takk for en flott dag igår! Kjempekoselig var det, og nydelig mat med hjemmebakst som topper alt jeg har vært borti:-) Det var nybakte rundstykker, rundstykker formet som hjerter, osterundstykker som var dryppende varme..........mmmmmmmmmm..............og kake da:-) Lille rosa storkoste seg og tirsdag er det første dagen alene hos Dailis:-)) Det blir spennende for store og små:-) Vi sees på mandag også vi da, for litt innkjøring av lille rosa:-) Ha en fin påskeaften alle sammen!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. april 2007 Forfatter #2 Skrevet 7. april 2007 Siden dib er litt på tuppa for tiden, så kommer innleggene som ikke gikk inn, inn alikevel;-)) Og da blir det dobbelt opp, men alle gode ting kan ikke gjentas for ofte:-)
Dailis Skrevet 7. april 2007 #3 Skrevet 7. april 2007 Det var kjempekoselig å ha besøk av dere, og vi gleder oss til neste gang, og ikke minst at lille rosa skal være her. Og så flott blomst vi fikk, og påskeegget, det skal jeg love deg var stas. Beklager, jeg glemte det helt mens dere var her, men kanskje like greit for dere, hehe, gutta og sukker er en opplevelse for seg selv, men de var kjempeglade..... Ha en flott påskeaften!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå