1kar&1møy&meg™ Skrevet 7. april 2007 #1 Skrevet 7. april 2007 Hun har fått vannkopper (6 mnd)!!!! nå har storebror hatt, jeg har ammet som en gal for å unngå at hun skulle få, men neida de kom i går ( Denne jenta får alt jo! Heldigvis er hun i fin form enn så lenge ! bank masse i bordet. Ser ikke så fin ut, men så lenge hun smiler og spiser normalt så er jeg glad.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2007 #3 Skrevet 7. april 2007 Dette kan gå veldig bra, så lenge hun ikke er veldig dårlig nå som utbruddet alt er kommet. De små bruker og klare denne sykdommen mye bedre enn de som eer eldre. Apoteket er jo åpent i dag, så skynd deg og få kjøpt hvitvask om du ikke har mere i huset. Sånn så du har får kløen hennes. Min lille var ikke syk en dag da hun hadde vannkopper, bare klødde bitte litt. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2007 #4 Skrevet 7. april 2007 Du kan også smøre canesten, det hjalp bedre enn hvitvask her i huset
ღprinsesse&prins&prinsesseღ Skrevet 7. april 2007 #5 Skrevet 7. april 2007 det finnes spray også som kan brukes 2-3 ganger daglig. det er zink i den slik at vannkoppene tørker fortere dessutten er den avkjølende
ღprinsesse&prins&prinsesseღ Skrevet 7. april 2007 #6 Skrevet 7. april 2007 kan kjøpes på apoteket forresten. tror at det står a derma på flaska.
Omr Skrevet 7. april 2007 #7 Skrevet 7. april 2007 bruk potetmel: Smør på, og strø inni pysjamasen:) Billig og fungerer kjempebra!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå