Anonym bruker Skrevet 6. april 2007 #1 Skrevet 6. april 2007 huff jeg er så gla i babyen min men jeg vil plutselig ikke leve dette livet,orker ikke og ha så mye ansvar jeg er 18 år gammel og jeg vil leve livet mitt reise og feste og kun bry meg om meg selv og ingen andre:( etter at jenta kom har jeg merket at dette er ikke det jeg vil jeg angrer på at jeg beholdt fordi jeg føler at jeg ikke kan gi henne nok samtidig så elsker jeg henne over alt på jord. har en stor trang til og bare komme meg bort noen måneder overlate henne til noen andre og bare reise men jeg vil jo ikke adoptere henne bort heller fordi jeg vil jo ha henne tilbake! er så forvirra vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre jeg vil ikke være mamma jeg vil være ungdom! jeg må bort! hva kan jeg gjøre?
Gjest Skrevet 6. april 2007 #2 Skrevet 6. april 2007 huff da:( har du ikke noen som kan passe henne og avlaste deg innimellom så du får litt fri til å ta en fest innimelom eller finne på noe? det går an å få hjelp med avlastningshjem til henne så hun er hos en familie noen ganger i måneden og du får fri til å hente deg inn og sånn:)
Anonym bruker Skrevet 7. april 2007 #3 Skrevet 7. april 2007 Jeg skjønner akkurat hvordan du har d HI! Jeg ble selv mor som ung, 19 år. Jeg hadde lyst på baby, men ble helt overveldet etter fødselen. Følte meg helt kvalt av ansvaret. Jeg var liksom ikke klar likevel. Misunte alle vennene min som ikke hadde barn. Selvfølgeli syntes d d var kjekt og kose med babyen min, men de kunne jo bare dra når de ville, feste når de ville, sove hvor lenge de ville og reise når de ville. Nå måtte jeg plutselig planlegge ALT! Er veldig glad i ungen min! Mer enn noen annen, men angrer på at jeg ikke venta t jeg var 28! Men trøster meg med at hun blir større og eldre for hver dag, og lettere og ha med å gjøre, og nå er språket på vei, og er så kjekt å prate med hun Men når jeg tenker etter, så tror jeg jeg vil være glad for at når jeg er 28 så har jeg ei datter på 9 år, mens alle venninne mine sikkert er i småbarnsfasen med sine. Da er d JEG som kan reise og ha d gøy!
Alvepike Skrevet 7. april 2007 #4 Skrevet 7. april 2007 Uff , så trist at du føler det slik. Ansvaret er ganske overvelmende! HVor gammel er datteren din? Håper du finner ut av det !!!! Føler med deg!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå