Gå til innhold

Noen som har supersjeldne navneforslag til baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Elsker sjeldne navn og er nå på leit etter et nytt sjeldent baby navn...har dere noen å dele? Eller vet dere om noen?

Vår jente heter Letizia og når jeg søkte på ssb.no kom dette opp:

Du søkte på kvinnenavnet: Letizia

Det er 3, 2, 1 eller 0 kvinner som har Letizia som første fornavn.

dødskult...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

herborg ;o)

Skrevet

Vår datter heter Lycke. er ikke så mange som heter det....

Skrevet

Vår datter heter Lycke. det er det ikke så mange som heter...

Skrevet

Kunne gitt deg mine, men da ville det vært 2 barn i Norge m samme navn, og det er vel en for mange? He he.

Skrevet

Det er 6 stk som heter Emma Katrin i Norge i dag, syns jo det er litt stas da ikke flere har denne kombinasjonen :)

Og med etternavnet hennes er det er 3, 2 eller 1 kvinner som har dette navnet.

Skrevet

Dattera vår altså, hehe... ;D

Skrevet

Aleah, Malina, Andar, Andor

Skrevet

Der er 0.1.2 eller tre som heter det samme som min sønn og det samme gjelder min datter.

Skrevet

Høres ut som du har sansen for alle afroamerikanske navn som du hører på bl.a på Ricki Lake. Letizia er et typisk slikt navn. Eksempel på slike navn er Kaneechia, Monichia, Anichia...eller uten ièn nest sist slik at endelsen bare blir a-lyd.

Skrevet

Ricki lake avsluttet for mange år siden når jeg bodde i spania anonym, Letizia er forresten et romersk navn som siden blir skrevet med z i italia og c i spania....tror du refererer til navnet Laticha som mange afroamerikanere har ,ikke Letizia...

Skrevet

Hvis du vil ha et sjeldent navn og jeg forstår at det er jentenavn du er ute etter. hva med Linn-Viola eller May-Viola??

Skrevet

gutte og jente navn....har ikke helt fått innvilget babysøknaden ennå hos samboer så det er en stund til vi får bruk for det...men husker fra første gang at det er bare bra å få navnet i hus for det tar laaaaaaang tid å bestemme navn og vi vet jo ikke hva vi får.....:)

Skrevet

Magali

Audrey

Manon

Aurore

franske jentenavn det her...er det mer denne sjangeren du er ute etter?

(Letizia er veldig fint synes jeg, tenker ikke Ricki Lake i det hele tatt)

Skrevet

Vel, guttenavn hva med Roger-Eugén? Jeg elsker samensatt navn jeg da*S*

Skrevet

Idun

Valkyria

Charlene

Afrola(Afrodite)

Athena

Skrevet

Lorraine

Kathleen

Karna

Skrevet

Iril er et søtt navn syntes jeg :-) og selvfølgeli Sunniva siden min snuppe heter det.

Skrevet

Letizia er veldig vakkert, synes jeg. Men det er jo et tungt navn og skal man ha noe som skal stå i stil så må det nesten være omtrent samme lengde på. Hva med Katarina? Leonora? Viveca? Maximillian? Alicia? Vendela? Cassandra?

Skrevet

jeg synes Pita er kjempesøtt!:o)

Italiensk tror jeg!

Skrevet

dere som velger skjeldne navn. tenker dere på at det skal være et navn barnet skal bære? ikke bli mobbet for? hva når det navnet skal stå i jobbsøknaden når barnet blir voksne, de kan jo bli tatt for å være en utlending eventuelt, og få vansker i jobb markedet..

Skrevet

ALETTE

Skrevet

dere som velger skjeldne navn. tenker dere på at det skal være et navn barnet skal bære? ikke bli mobbet for? hva når det navnet skal stå i jobbsøknaden når barnet blir voksne, de kan jo bli tatt for å være en utlending eventuelt, og få vansker i jobb markedet..

Ærlig talt ANONYM...jenta mi er halvt utlending hun!!!

Er det noe galt med å være utlending! Vi har to norske navn og to spanske navn på henne og så kan hun velge hva hun vil beholde når hun vokser opp...til fornavn heter hun Letizia Elin så hun kan jo bare kutte ut Letizia hvis det skulle bli noen problemer....herregud går det ikke ann for dere anonyme å skrive noe fint og har dere noe å klage på er dere så feige at dere ik tør å si det med nicket deres...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...