chill+enda en til Skrevet 6. april 2007 #1 Skrevet 6. april 2007 Dåpen er i kirken kl 11. Vi tenkte å servere middag i selskapet, men vi vil ikke la gjestene vente for lenge etter kirken. Antar det vil være ferdig rundt 12 der. Hva er passende tid å servere middagen? kl 14? 15?
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 8. april 2007 #2 Skrevet 8. april 2007 Ville sagt kl 14... Da har kanskje gjestene ikke spist siden kl 8-10 om morgen.
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 8. april 2007 #3 Skrevet 8. april 2007 Spørs helt på hvor langt det er å kjøre fra kirken til der dere skal spise. For min del syns jeg det er for lenge å vente til 14... Viss vi "antar" det tar 20 min å kjøre fra kirken ,så er dere framme ca 12.30 Da kan dere fint ha middag kl 13.00( el 13.30 viss kjøretiden er lengre) Tenk på dem som ikke har spist siden 8-9 på morgenen.
chill+enda en til Skrevet 8. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. april 2007 Det har dere alldeles rett i, tenkte ikke på at folk gjerne ikke har spist siden frokost. (rimelig tåkebelagt her i huset for tiden ja, hehe). Vi bor i gangavstand fra kirken, skal ha selskapet hjemme. Eneste er at vi tenker å lage middagen selv, men potetene koker vel igrunn ganske fort. Steken tenkte jeg å steke på forhånd for så å varme den godt opp igjen før servering. Takker for svar
Anonym bruker Skrevet 9. april 2007 #5 Skrevet 9. april 2007 Kanskje du til og med kjenner noen som kan forberede litt på kjøkkenet mens dere er i kirken og når dere kommer tilbake så kan også vertskapet være sammen med gjestene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå