Anonym bruker Skrevet 6. april 2007 #1 Skrevet 6. april 2007 Mitt lillegull min på 5 mnd kan: * klappe søte * vise hvor stor den er, han retter da armene i været. * gaper høyt og sier tydelig "nam" når han får risengrynsgrøt med smørøye, sukker og kanel. * sier "voff voff" om hunden vår * tegne hodefoting * har et velutviklet pinsettgrep * begynner å bli flink på potta * kaste leker etter storesøster, og treffer henne 4 av 5 ganger. * elsker lørdagspizza fra Grandiosa, han nynner faktisk på den reklamesangen. Men han er ikke så glad i den rømmesausen. HVA kan deres 5 mnd gamle babyer da?
stolt mamma til gojenta! :-) Skrevet 6. april 2007 #2 Skrevet 6. april 2007 Jenta mi kan alfabetet på engelsk...
Anonym bruker Skrevet 6. april 2007 #3 Skrevet 6. april 2007 Åhhh nei...enda et "Babyen min kan" innlegg. HJELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 7. april 2007 #4 Skrevet 7. april 2007 De er utrolig artige de ironiske "babyen min kan" innkleggene :-) Men det er klart jeg blir litt bekymret når ikke min baby på 6 mnd kan si voff voff enda vi har hund..... Hvem skal jeg kontakte da tro...? Hilsen bekymret mor
Cilla m Neo;) Skrevet 7. april 2007 #5 Skrevet 7. april 2007 Gutten min krabber, og har slutta m bleie......
♡ A & E ♡ Skrevet 7. april 2007 #7 Skrevet 7. april 2007 da syns jeg du burde bytte ut hunden mot en hund som lærer bedre bort
Anonym bruker Skrevet 7. april 2007 #8 Skrevet 7. april 2007 Min nynner på "full pakke" sangen han...
Gjest Skrevet 7. april 2007 #9 Skrevet 7. april 2007 Fader og...her sitter jeg nysminka og fin, med lattertårer ( SVARTE) neeeedover kinnene....haha......I alle dager...noen med disse babyene som treffer meg... Jeg er litt eldre enn de fleste her og husker et par filmer med små babyer som var utrolig vittige. Med masse kommetarer osv. tror John Travolta var stemmen på en av dem... :-)))
Anonym bruker Skrevet 8. april 2007 #10 Skrevet 8. april 2007 Til dere med hund: Vi har faktisk tilpasset hunden vår til babyen, slik at babyen kan lufte hunden. Ble litt lei med førstemann, for da var det bare slik at hunden kunne lufte babyen, ikke omvendt. Det at babyen lufter hunden fungerer mye bedre hjemme hos oss!
Maja☆ Skrevet 8. april 2007 #11 Skrevet 8. april 2007 Min er snart 3,5 mnd og går allerede til butikken alene å handler. Utrolig, lurer på hva han kan når han er 5 mnd...
Anonym bruker Skrevet 8. april 2007 #12 Skrevet 8. april 2007 Babyen min var lucia i barnehagens luciatog i desember. Bare 4 mnd gammel! Hun har mørkt halvlangt hår, og bar lysekronen med stil. Slå den dere!!!
Anonym bruker Skrevet 8. april 2007 #13 Skrevet 8. april 2007 MIn har en meget godt betalt heltidsjobb, slik at jeg har sluttet å jobbe helt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå