Anonym bruker Skrevet 6. april 2007 #1 Skrevet 6. april 2007 Hvorfor er d egentlig så viktig for deg å fortelle alt d babyen din kan? Du skriver at de anonyme som "gjør narr" av innleggene, sikkert skjemmes over alt d ungene deres ikke kan i forhold til din. Derfor d gjør narr. Når ble dette en konkurranse egentlig? Er glad for ungen din sin vegne at den kan så mye, for hadde den ikke kunnet alt det, virker det mer som d er DU som er typen som ville skjemtes elr vært mindre stolt av den, siden DU elsker å presisere alt d den kan hele tiden. Tror d er DU som er en veldig usikker mamma...
augustjanuar Skrevet 6. april 2007 #2 Skrevet 6. april 2007 hvorfor er du anonym? tørr du ikke stå for det du skriver?
Gjest Skrevet 6. april 2007 #3 Skrevet 6. april 2007 Jeg vil opplyse om at det finnes en egen krangleside her på dib. La nå folk være i fred!
Babyfacepsycho Skrevet 6. april 2007 #4 Skrevet 6. april 2007 Ok. nå har jeg sittet og fulgt med på det som er blitt skrevet her. Har ikke villet blande meg i det. Men nå følte jeg at jeg bare måtte si noe. Ja jeg skjønner at det kan være "morro" og få samenligne med andre når det kommer til hva barnet kan og ikke. Så på det viset så skjønner jeg "mamma til en stor og en liten". Og jeg må også si at jeg synes det er "feil" av alle dere anonyme og begynne og gjøre narr av tråden hennes. Hun mente jo ikke og skryte av ungen sin uten bare sammenligne litt med andre. Når det er sagt så må jeg også si at på en måte kan jeg fortså det noen av de anonyme mener. At det blir litt mye, foreksempel med den nye tråden hun laget (den om det hun hade lest i boken) Virker jo litt som om hun er veldigt opptat av hva barnet kan/ikke kan. Men da kan det jo være sån som du anonyme HI her sier.. At hun kanske er veldigt usikker mamma?? Og om hun er det så er det vel nesten bedre og bare la det passere og ikke kjefte så mye på henne. Hun blir jo ikke noe mindre usikker av den grunn. Håper dere nå kan slutte og krangle så fært her inne. Mye hyggeligere når man kan kose seg her inne og føre diskusjoner uten krangling. =) Og en ting til. Hade vært koselig om folk kunne hvertfall stå for meningene sine og ikke gjemme seg bak anonym knappen når den skal komme med kritikk. Ha en fortsatt fin kveld. =)
Anonym bruker Skrevet 6. april 2007 #5 Skrevet 6. april 2007 Dette er bare en mamma som er veldig glad i å diskutere. Det endte nesten alltid på denne måten på¨bim etter alle innleggene der og. Veldig ofte fordi hun ikke er den som lar en diskusjon ligge død. Og hun liker å ta opp alt mulig.Så hvis folk ikke liker det må de bare la det ligge, for hun lar det sjelden ligge. Hadde kjent henne igjen fra bim om hun så hadde skifta nick hundre ganger. Men synes det er litt rart hvordan folk reagerer så negativt på ting som ikke er negativt skrevet da. Hun er ikke akkurat den eneste som skryter her inne da :oP
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå