Anonym bruker Skrevet 6. april 2007 #1 Skrevet 6. april 2007 *forloverne kom for sent og løp forbi bruden da hun ble ført opp kirkegulvet av sin far. *presten glemte ringene under vielsen. *limosinen brudeparet ble hentet av var møkkete. *gjestene ventet og ventet og ventet på brudeparet da de ble fotografert. det var vist blitt en misforståelse mellom fotograf og brudepar. *da brudeparet endelig kom viste bruden undertøyet sitt til alle som ville se *middagen ble kald av å vente på brudeparet. *forloveren til brudgommen og en av gjestene gikk for å kjøpe seg en pølse, og kom derfor for sent til middagen. *det var maur i saltbøssene. *kun en omgang med middag. *forloveren til brudgommen gikk i dongeribukse og skinnvest *forloveren til brudgommen og den samme gjesten hadde bil på utsiden med sjåfør, øl og et vanvittig musikkanlegg som de spilte på full guffe. *minimalt med drikke til middagen. rakk selv å drikke en halv flaske med brus, før servitørene kom og helte resten i en annens gjest glass. *da brudeparet danset brudevals, hoppet cden i keyboardet til musikeren, sånn at de ikke fikk danset den ferdig. men det værste var kanskje at brudeparet hadde et vennepar som forlovere. brudeparet har tre barn og venneparet har to barn. bruden kaller jeg for a, brudgommen for b, forlover til bruden kalles for d og forlover til brudgom for e. a og e var elskere under vielsen til a og b. b hadde en elskerinne på samme tid som lignet wenke myhre. b og d har aldri fått vite at a og e var sammen den gangen bryllupet til a og b sto. dette var en gang mellom 1998 og 2000 noen værre?
Morango 29.05.2007 Skrevet 7. april 2007 #2 Skrevet 7. april 2007 Bryllup til skrekk og advarsel med andre ord. Det må jo nesten ha vært litt komisk når det stod på som værst kan jeg tenke meg. Man tenker vel hele tiden på "hva vil skje nå"? "Hva kan mulig overgå dette"? Vet du hvordan det gikk i ettertid da? Er brudeparet fortsatt gift, og hvem er foreldre til hverandres barn?
Anonym bruker Skrevet 9. april 2007 #3 Skrevet 9. april 2007 jøjje mj, at det går an, håpe ikke mitt bryllup bli slik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå