Gå til innhold

Lamazemetoden - noen erfaringer?

Anbefalte innlegg

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det har jeg. Noe spesielt du lurer på, så kanskje jeg kan dele min erfaring.

Skrevet

Den hjalp meg noe helt vanvittig spes i den siste utdrivningsfasen, -ØV så mye du kan, og lær det til din mann, det var min mann som minnte meg på det og loset meg igjennom, man kan bli litt "rar" når man er oppi fødselen... IKKE gru deg! GLED DEG! Det er helt FANTASTISK!

Hilsen en litt "misunnelig" Mamma

Skrevet

men hvordan lærte dere metoden? kurs eller bok? er det for sent for meg å begynne? er 33+6 på vei...

Skrevet

... og finnes det en oversikt i såfall, over hvilke byer som tilbyr kurs?

• 1 år senere...
Skrevet

Det er ikke for sent å begynne!

Jeg tok 'Aktiv Fødsel' kurset med Judith Hagen Meadow, i regi av Oslo Yoga, da jeg var i uke 35, tror jeg. Gjorde pusteøvelsene på kurset og leste mye i kompendiet/kursheftet jeg fikk, men øvde ikke noe hjemme. Men jeg tenkte mye på det og så for meg 'pustemønsteret' i hodet. Tok med meg kursheftet da jeg skulle føde, sånn for sikkerhets skyld, men trengte det ikke.

Brukte det første pustemønstreret gjennom hele fødselen, synes det hjalp veldig. Rask fødsel, korte men effektive rier, musklaturen i livmoren fikk mye oksygen, fødte på fire timer. Jeg vet med meg selv at jeg ikke hadde kommet på det pustemønsteret av meg selv, så jeg er sjeleglad for at jeg gikk på kurset.

Anbefales!!

Skrevet

[email protected]

Hun har kurs ca 1 pr mnd. vet hun skal ha i Ås nå helgen som kommer, men hørte det var et par avmeldinger så det var mulig det blir avlyst. men jeg er meldt på der. ellers skal hun og ha i okt, nov og des

bare å maile henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...