Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var ganske planlagt ja, var ikke så nøye med p-pillen. Vi ble kjempeglade vi, når vi oppdaget at 2 skulle bli 3 :)

Var ikke sånn at vi prøvde og prøvde, men ble vi gravide så ble vi det, og ble vi ikke, så hastet det heller ikke :)

Skrevet

fordi vi ønsket oss en baby :-)

Skrevet

jeg ble gravid for at jeg hadde sex! =)

Skrevet

Det var litt planlagt ja, ble enig om at jeg skulle slutte på p-pillen. men det hastet ikke så det fikk skje når det skjedde. Men der er vår lille hemelighet. hehe :)

Skrevet

drakk litt for mye tequila en kveld hehe ;)

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Med snulla så blei jeg gravid fordi jeg allerede trodde jeg var gravid!:P

Skrevet

hehhe huff trist og si det..men fylla har skylda:P og sånn er den saken...

Skrevet

Fordi vi ønsket oss et barn sammen:) Prøvde i 6 mndr før jeg endelig ble gravid, og nå sitter vi her med verdens herligste gutt:)

Skrevet

skulle bare ha litt morro jeg:p

angrepilla funka ikke og det er jeg evig takknemlig for nå=)

Skrevet

jeg hadde ikke planlakt å bli gravid.

Skrevet

Ikke planlagt, men kan ikke få sagt nok hvor glad jeg er for at han er til! :)

Skrevet

Ble gravid fordi det viste seg at p-piller ikke var så sikkert som jeg trodde....!

Skrevet

Var overhode ikke planlagt fra min side. Fylla hadde desverre skylda hos meg også ja

Skrevet

Ble gravid fordi p-pillene ikke var så sikkre som jeg trodde dem skulle være.

Hun kom et par 3-4-5 år før vi hadde planlagt men angrer ikke så nå skal kansje nr 2 bli planlagt om ikke så lenge.

Skrevet

Fordi å bruke sikre perioder som prevansjon ikke er så prevantivt som noen hevder;)

Skrevet

Ikke planag!

sluttet på p-pillen, skulle bytte til noe annet... Men viste ikke at man ble gravid så fort!! hehe..

Skrevet

Ikke planlagt graviditet, men når jeg fant ut om det så ble jeg utrolig lykkelig. Alltid ønska meg barn, men siden det gikk så dårlig i forholdet til meg å barnefaren så tenkte jeg aldri at jeg burde blir det. Men vi begge to ble kjempeglade=)<3

Skrevet

mine var ikke planglagt!!!!!

men angrer ikke på at jeg beholte dem

Skrevet

fylla har litt av skylda her å;) kan ikke værre gladere for det!!

Skrevet

var for lat til og komme meg til legen og få ny resept på p-piller. då da skjedde det som skjedde. men er evig glad for lillegutten vi har nå ;) verdens blideste gullunge ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...