:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. april 2007 #1 Skrevet 6. april 2007 moren min vil bade med babyen min. jeg syns det er sært. det føles ikke riktig at andre mennesker en meg (og eventuelt pappaen) skal være nakene sammen med babyen. er det jeg som er sær?? ville dere latt noen bade naken med babyen deres? (jeg har ikke noe godt forhold til mamma så det blir liksom som om en besjent skal bade med han)
så var vi 4 Skrevet 6. april 2007 #2 Skrevet 6. april 2007 ville ikke hatt noe problem med det, men jeg har et godt forhold til min mor, stiller seg litt annerledes når det er en "bekjent". Men hvorfor skal hun bade med han?
Lille søtnos Skrevet 6. april 2007 #3 Skrevet 6. april 2007 Kan ikke hun ta ham med til et svømmebasseng da, evt. sammen med deg. Må vel ikke oppi et lite badekar. Jeg synes ikke du er sær, det er din sønn.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2007 #4 Skrevet 6. april 2007 jeg skjønner ikke hvorfor ikke mormor kan få bade med den lille. Det er jo en slik en kos stund at jeg skjønner godt hvorfor ho vil gjøre dette med sitt barnebarn. Mine barn bader både med mormor og morfar de. Ser virkelig ikke problemet. MEN under den forutsettningen at du virkelig stoler på de selvsagt.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. april 2007 ja det er vel det jeg ikke gjør. jeg stoler ikke på henne. ikke det at jeg tror hun kommer til og drokne han eller noe. det føles bare feil. problemet er liksom at hun virkelig vil dette da. hun sier at hun skal bade med han hele tiden og jeg finner liksom på en unskyldning vær gang. hun er ikke så renslig av seg og jeg ander ikke når de vaska bade sitt sist men det var sikkert i fjor en gang. men jeg kan jo ikke si at hun har det møkkete heller..
Gjest Skrevet 6. april 2007 #6 Skrevet 6. april 2007 Har egentlig samme syn som deg på det. Kan godt få bade han, men ikke sammen med han... Og jeg har ett godt forhold til min mor
Solita 79 Skrevet 6. april 2007 #7 Skrevet 6. april 2007 Stoler du ikke på henne syns jeg du skal si nei. Jeg har personlig et godt forhold til mine foreldre og derfor ingen problemer med dette. Men kan dere ikke gå inn for en mellom ting, ho kan få bade lille gutt, men med seg selv på utsiden av badekaret? For jeg kan godt forstå at det kan være spennende og koselig og få bade barnebarnet sitt. For dette er jo som oftes en veldig fin kose stund som barnet er veldig våkent og glad selv. Og dette kan ho vel gjøre hjemme hos deg, om dere ikke bor langt fra hverandre, eller i med bragt balje til den lille. Så møtes dere litt på midten kanskje?
Gjest Skrevet 6. april 2007 #8 Skrevet 6. april 2007 Ja det blir feil. Nå må jeg jo si at min mor er død. Men jeg ville ikke ha likt om mora til sambo skulle bade med han. Og du sier babyen. Og ivertfall ikke med babyen min. Nå vet jeg vet ikke hva jeg hadde likt eller ikke likt hvis det var min egen mor....
Anonym bruker Skrevet 6. april 2007 #9 Skrevet 6. april 2007 Vi har nesten samme"problem". Har løst det med en liten "nødløgn". Sier at han bader før sengetid, så vil hun bade ham må hun komme hit. Her har vi kun dusj, og gutten har egen badebalje, dermed må hun holde seg på utsiden. Da vet vi også at balja er rein:) Som regel holder vi dem med selskap på badet, men bestemor får gjøre jobben, gutten vår er så liten enda(3,5 mnd) så han sitter ikke selv så føles tryggest å være til stede enda for vår del.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. april 2007 Forfatter #10 Skrevet 6. april 2007 ja selvsakt får hun bade han, hun får bare ikke bade med han.
Omr Skrevet 6. april 2007 #11 Skrevet 6. april 2007 Å la andre bade babyen, synes jeg er greit. Vasker alltid badekar godt før tassen skal bades. MEN: Bade sammen mad babyen - hva er vitsen med det? For meg blir tanken på et annet voksent menneske naken med min baby helt feil. Er det så om å gjøre å være i vannet med babyen, så er det jo bare å reise til svømmehallen!
Anonym bruker Skrevet 6. april 2007 #12 Skrevet 6. april 2007 usj, nei. Hadde jeg ikke latt henne fått lov til. Grøss-grøss. Jeg klarer ikke en gang å få kyss på kinnet av henne uten å grøsse, (grøsser når hun kysser unga mine også), så noe bading hadde ikke kommet på tale. Æsj, ble nesten dårlig. Ikke noe gost forhold til min "kjære" mor kan en si. Hadde bare latt far eller bror bade naken m babyen. Jeg vet at de ikke har noe smittsomt.... Synes ikke du er mer sær enn meg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå