Gå til innhold

Skriker når hun skal sove. Gode råd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver kveld skriker hun i underkant av en halv time før hun sovner. Vil jo ikke at hun skal skrike, men har prøvd alt. Er ikke sulten, ikke vondt i magen. Er sikker på at hun griner fordi hun ikke finner roen. Bruker ikke smokk. Har koseklut men koser ikke med den. Vi er selfølgelig inne og roer henne og gir henne vatn. Om dagen sover hun i vogna, skriker alltid da også, men med bare litt trilling sover hun. Er egentlig en veldig fornøyd ung dame. Noen med gode råd? Kommer hun til å slutte å gråte? Vi har forresten faste rutiner som fungere fint.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mini er også sånn iblandt, har vært slik to dager på rad nå - tror han er overtrøtt (har hatt gjester begge ettermiddager og han har sovet litt kort lur pga det)

Når han er overtrøtt gråter han seg i søvn og våkner av og til etter en kort stund, flr han endelig finner roen til å komme i dyp søvn.

Hva med å prøve å legge litt før ?

Skrevet

Har tenkt på at hun kan være overtrøtt ja. Men hun er jo så blid og fornøyd helt til jeg legger henne. Og da har hun vært våken i 3 timer. Er ofte våken i over fire timer før hun sovner. Klarer ikke å merke når hun er trøtt, er litt fortvilede det!

Skrevet

gjør hun sånn på dagen når hun skal sove også??

min sønn var også sånn (bortsett fra at jeg tok han opp)

men til slutt la jeg han i vogna og trilte han i søvn sånn som på dagen. og løftet han over i senga etter på. etter 2 netter så var han venn med senga. og han har altid nektet og ligge der

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...