Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forrige dagen parkerte vi ved siden av en bil som hadde en type "sladrespeil" montert bak i bilen slik at føreren kunne se babyen som satt i bilsete mot kjøreretningen. Det hadde vært betryggende å kunne se junior når vi er ute og kjører.

Noen som vet hvor jeg kan få ta i dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror jeg har sett slike på babyshop og mulig de har slike på alexi.no tror kanskje det var der jeg fant de.

Skrevet

Takk for tipset. Jeg var inne på alexi og kikket, og de speilene var jo kjempesøte:)

Skrevet

alexi sine er kjempesøte,:-9

minsten har en panda. hehe...

Skrevet

Vi kjøpte et på Torshov Bilrekvisita, men det er så lite at jeg ikke ser om hun feks er våken eller sover....var jo litt av poenget, da... ;/ Så anbefaler ikke det... :)

Skrevet

Jeg kjøpte et slikt speil i Sverige på Happyland.

Speilet er akkurat passe stort så man kan se hele babyen og man kan vri den i alle slags vinkler og den blir montert i midten av baksetet.

Istedenfor de enkle som man henger rett foran babyen og da må ha babysetet bak passasjersetet.

Var ikke dyr heller - under 200 kr.

Er kjempefornøyd med det.

Skrevet

Finnes det sånne speil som kan monteres i bakseter som ikke har nakkestøtter?

Skrevet

ja - men ikke slik at man kan vri i alle slags vinkler og tilpasse speilet ditt.

Skrevet

Har ikke erfaring med det,men det er det samme som de selger på alexi ser jeg...

Skrevet

Hm, er det det? Kjente de ikke igjen jeg, kanskje fordi alexi sine er "kledd på" med bamser og aper:)

Skrevet

Litt lenger nede på siden til alexi.no (inne på bilen) så er det ett speil som er likt,ikke med bamser og sånn..

Skrevet

Oh, der ja. Så ikke den førstegange jeg, kom aldri forbi den søte med bamsen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...