Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når bruker ungene str 19/22 i sokker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Martin er 10 mnd og bruker vel midt mellom 19 og 20 nå

Skrevet

Jeg kjøpte det nå..... syns de andre var så små. Men har ikke prøvd dem enda da. Tror egentlig ikke de er såååå store...................... :-)

Skrevet

Varierer vel fra merke til merke... Sitter og skal bestille på nett, fikk gavekort som plaster på såret for dårlig passform på noen pysjer :) Minste str de har er 19/22, tenkte bare det var kjedelig hvis han ikke får brukt de på lenge. Men bestiller de da.. han får jo brukt de før eller siden uansett :)

Skrevet

Regner med at mini skal bruke sine når vi kutter ut strømpebuksa snart (?) Hun er varm om dagen! :-)

Skrevet

Jeg bruker ikke strømpebukse på lillegutt hver dag.. men har brukt det de fleste dager, for det blir fort kaldt på beina når han ligger ute i vogna..

Har nettopp gått fra str 56 til 62 i klær.. Noen av 62-klærne er fortsatt store, og noen av 56-klærne er fortsatt passelige. Men har måttet ta i bruk 62-klær også nå :)

Må en tur på Strømmen etter lønning.. må kjøpe flere sokker til han, for tror han må øke i str snart. Tror det er 13/15 i sokkene fra h&m vi har nå...

Skrevet

Eline er 14 mnd. i dag og bruker 19-21 i sokker. Har brukt det i flere mnd. og de begynner å bli litt snaue.

Men som en over her sier det varierer fra merke til merke.

Skrevet

husker ikke når jenta mi begynte med det... men vil tro det var rundt 1 år... ho brukte de iallefall til ho var 20 måneder...

Skrevet

Hva?? Bruker du ikke strømpebukse hver dag??? ;-) Kutter ut snart jeg også. Bruker strømpebukse men da kan jeg jo sjelden ha på mer, bortsett fra når vi går ut. Plutselig har hun vokst fra klærne sine...

Vi bruker 62 nå, men prøvde 68 her og det er ikke så stort :-) Går fint. :-) Jeg la bort 56 før det ble for lite for jeg ville bruke noe av det fine 62 tøyet! :-)

Skrevet

Når vi legger han ut, er det fortsatt såpass kaldt, at han gjerne trenger strømpebukse.. men når han våkner, har han jo blitt kjempevarm. Dvs, på beina er han ikke fullt så varm. Har på ullsokker også da, for nede på føttene blir han fort kald. Ja, jeg la også bort et par 56-klær nå som kunne vært brukt litt til... heller ta i bruk 62-klærne, enn å risikere at han vokser fra dem før de blir passelige :) Han har jo så masse klær! Fått såå masse, og også arva en del. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...