Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tjo hei!!

I dag har vi vært på Plantasjen og svidd av nesten 3000 kr.... Dåp er jaggu dyrt!! Selv om vi strengt talt ikke trengte alle plastkassene til dåpen..... men veldig greit å rydde bort ting i! :-)

Tror ting begynner å ordne seg. Har vaska vinduer, terrasse, stryki duker, skjorte, kjole. Satt på platene på bordet, rydda, rydda og rydda.... I morgen har vi igjen å bake en kake, støvsuge og vaske gulv og bad! + dekke bordet!

Håper på fint vær på søndag slik at vi også kan sitte litt ute.... og at snuppa velger å være like blid i kirken som hun var på Plantasjen i dag.

Dere da?? Påsken fin? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann:)

Oj,det var mye,men fikk sikkert masse fint da:) Må si du har vært flink,dåpen blir sikkert kjempebra!

Idag har vi vært på skisenteret! Grilla og koset oss!

Resten av påsken skal vi bare slappe av!

Lykke til med dåpen i morgen:)

Skrevet

hehe, ja. Kjøpte masse fint som holder en stund (år håper jeg)

Skisenteret? Gått på ski eller bare kost dere??

Nå lurer jeg på om jeg skal legge meg på sofa`n... egentlig er jeg litt hyper kjenner jeg. Føler at det er noe jeg har glemt som jeg burde ha gjort... bilvasken får vente til i morgen..... hhmmm

Skrevet

Hei hei!

Wow - det må jeg si!! Makan til innsats! Bra jobba!:) Høres ut som alt er rimelig under kontroll, ja! Vi er bedt i dåp på søndag, vi da - og det krever i grunn nokså lite forberedelse fra vår side..;) Er likevel spent på veslesnuppa, og åssen det går med både gudstjeneste og selskap..

Masse lykke til med dåpen, når den tid kommer!:)

Vi slapper veldig av i påsken, vi da. Koser oss masse med hjemmepåske! Herlig å kunne være hjemme sammen, alle tre!:) I dag har vi vært på middag hos mine foreldre. Fikk servert lammelår og fløtegratinerte poteter - nam..!!:)

Supert at du fant på å lage en egen tråd til oss her, altså!! Hehe..kjenner abstinensene etter Desemberklubben bare river i kroppen..;) Men hva skjer egentlig med klubbsidene? Noen på Skravle hevder at de har slettet en hel del klubber - men hvorfor i all verden skulle man slette Des.klubben?? Der er det da vel bare hyggelig!? Håper det ikke stemmer.

Go'klemmer fra

Skrevet

hæ?? Slettet klubber? Hvem og hvorfor? Har vel ikke vært noen grunn til å legge ned desember klubben i alle fall. Prøvde meg på jan 07. Kom inn der men ikke nov 06, dermed tippet jeg det var 2006 som var problemet.

Skrevet

middagen hørtes kjempe god ut forresten. :-)

Skrevet

Oj..:) 3000 kr er masse penger ja...:) Men det er jo en fantastisk følelse å shoppe...hehehe..:)

Ja, dåpen blir sikkert kjempe bra da, vi skal ikke ha dåp før 29 april vi da. Så har litt tid på å forbrede oss. Selv om det blir jeg som må gjøre alt alene da sambo skal inn å operere den 19 og blir vel på sykehuset en drøy uke....:)

Denne påsken har vi ikke gjort en d..... bare vært hjemme, gått turer og kost oss her i byen :)

Skrevet

Åja, kanskje det.. Satser på at det ordner seg:) Bare spurte inne på Skravle, nemlig, og der ble det påstått at en del klubber var slettet.

Skrevet

så det.... kan jo ikke være sant.

Skrevet

Deilig å slappe av sikkert!! :-)

Kanskje du kan få litt hjelp av noen snille slektninger til dåpsforbredelser??

Skrevet

Nei, det synes jeg ville være veldig merkelig, i så fall.. Men si meg; var Plantasjen åpent i dag?? Trodde så å si alt var stengt på slike røde dager, jeg.. Men Plantasjen har jo søndagsåpent, så.. Fint dere fikk brukt dagen til å handle det dere skulle ha (og kanskje litt mer;)), da!:)

Skrevet

Plantasjen oppe alle dager i påsken! Fikk shoppa mye mer enn vi trengte til dåpen ja....

Kommer inn på klubbsider fra 2002 så det er nok bare en feil tror (håper) jeg.

Skrevet

HÆÆ?? slettet?? nei, det må være tull......... abstinensene har meldt seg her og :P

Vi har gått lang tur i dag.. og ellers bare kulan'. Ingrid har kommet til seg selv igjen etter to dager med grining i ett sett. Vi har begynt med minifomen igjen, ser ut til at det var der skoen trykket.

Men har i bakhodet at det kunne være hormonforstyrrende, så det er med dårlig samvittighet... men hun hadde det virkelig ille (alle her) da maveondet stod på.

Skrevet

Håper Ingrid kommer seg fort igjen etter miniformen! :-)

Aner ikke... syns det er merkelig! Skreiv for sikkerhetsskyld et innlegg på ris og ros da jeg ser at jm siri faktisk har slettet april klubben 2005 (ser det ut som på hennes innlegg.....) Men jeg syns det er veldig rart.......

æsj... tror jeg må trøste meg med litt sjokolade.

(men det har jo vært ustabilt en stund da)

Skrevet

Det er i så fall kjemperart.. Tror jeg tar meg en tur på ris/ros sjøl, jeg..;)

Får håpe Ingrid blir bedre nå! Fryktelig slitsomt med sutredager, og veldig kjedelig når bebisene har vondt. Får liksom vondt, mammaen også da..;)

Ett helt anna tema; har noen av dere Desembermammaer prøvd bæresjal? Erfaringer?

Skrevet

Nå har jeg slengt meg på Lucias innlegg på ris&ros-siden, og oppfordrer dere andre til å gjøre det samme. Vi må jo få tilbake klubben vår!!:)

Skrevet

Pappaen sto på snowboard,mens jeg bare kosa meg! Prøvde å bli brun,men det ser dårlig ut;) Du har sikkert husket alt! Nå må du hvile til den store dagen:)

Skrevet

Skal sjekke ut ris og ros siden.. Den kan jo ikke være slettet?! Får håpe det bare er en feil,er flere forum som ikke funker også..

Skrevet

Det var da som @%&£ da.. Ser jo ut som de bare sletter noen klubber!! Leste på den ene tråden inne på ris og ros siden.. Da skulle de lage en samleklubb for de i 2005 kanskje!!

Vi vil ikke ha noen samleklubb for 2006,det blir jo ikke det samme?!

SKAL ha desemberklubben!!

Skrevet

Huff, nei & nei! De kan da ikke bare slette klubben sånn uten videre?!!?!? *Abstinens.com her nå!!!* :-(

Skrevet

Neeeeeiiiii !!

Kan vi ikke få klubben vår tilbake hvis vi ber pent da ??

De kan vel heller slette de gamle vel ?

Skrevet

Desember mamma her ja. Gutten min ble døpt 1. april... Du må ikke glemme gavebord... hehe...

Skrevet

Satser på det!! Får tro det bare er en feil, at de ikke har ment å slette en så aktiv klubb.. For det ville jo være veldig rart..! Som tidligere nevnt, har vi lagt ut innlegg på ris&ros-siden - sleng deg på!;)

Skrevet

Gavebord!! Lurt! :-)

Nå skal jeg hoppe i køya! Skikkelig fest brems.. kommer fortsatt ikke inn på desember klubben (men tror og håper at det er noe feil.... ) kom inn i dag tidlig.

Fortsatt fin kveld jenter!

Skrevet

Vi kan jo flytte over til gamleklubben vår på BIM da =) den er oppe å går ennå .... bare ett forslag..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...