phantomet Skrevet 6. april 2007 #1 Skrevet 6. april 2007 Idag har hele phantom-gjengen minus et barn vært på tur sammen med hele Gummis familien. Og det var så koselig! Vi møttes på Folkemuseet på Bygdøy og studerte de fine Eggene som er utstilt der. Før hele gjengen inspirert skred til verket og malte egne egg. Så var Barnas Pannekakehus neste stopp, for alle ungene var enige om at de var skikkelig sultne. *ler* Endelig fikk Gummis vist sine ferdigheter som stylte-gjenger...Bravo!! Så var det å ta bena fatt og traske ut til Huk. Hvor det ble fotballspilling, lek, grilling av pølser og kos med verdens beste boller. Termos med toddy, kaffe og te var også med... Gummismannen ble eldsteguttens helt, da han viste seg å være like mye fotball-entuisiast som gutten selv. Så tur langs med stranden for alle de største barna med pappaene sine, mens damene fikk den selsomme æren å rydde "base-campen" Gummis er en balensekunstner av dimensjon, der hun klarte å få to varme engangsgriller trygt plassert i en container for slike. Så fikk vi en fin tur til vannkanten, før nesen pekte hjemover for en fornøyd men noe sliten gjeng. En flott dag med fine mennesker er vel den perfekte oppskriften for en god påske? Takk for turen Gummis!!!!
Luka har 4barn♡ Skrevet 6. april 2007 #2 Skrevet 6. april 2007 Å det hørtes kjempekoselig ut. I fjor møttes mange av oss i juniklubben 05 på Frogner. Vi har bare kost oss hjemme i påsken. Hatt besøk og slappet av. God påske videre...
blåbæret Skrevet 6. april 2007 #3 Skrevet 6. april 2007 Hørtes kjempe koselig ut! Hvor er barnas pannekakehus? Jeg elsker pannekaker :0)
♥Snulder Skrevet 6. april 2007 #4 Skrevet 6. april 2007 Med 2 slike flotte damer som garantert har like flotte familier, så tviler jeg ikke ett sekund på at dere har hatt en kjempekoselig dag!!! Vi er også litt stolte av oss selv for tiden! Har tatt oss selv i nakken og blitt litt mere sosiale en vi har vært. Og det er jo så gøy!!! Begynte sist helg med å dra på besøk til ett vennepar vi ikke hadde sett på lenge. Lørdagen var jeg og Snuldermannen på Big Horn og gasset oss med ett annet vennepar. I går var vi vertskap for 2 vennepar med familier... Formiddagskos med påskekos, unger og en diger haug vafler. I dag har vi feiret 7 års dag til ett av tantebarna mine, og på søndag feirer vi oldemors 90-års dag!
Maud Skrevet 6. april 2007 #5 Skrevet 6. april 2007 Det hørtes ut som en glimrende dag! Hele dager sammen med venner og tid til å nyte livet sammen med venner, det er toppen. Vi håper på en sånn dag i morgen, da er det Teknisk museum som står for døren.
Gummelillan Skrevet 7. april 2007 #7 Skrevet 7. april 2007 He, he, du får meg til å høres ut som en sirkusartist med stylter og sjonglering, tihii!!!! Men; Selv takk for en flott dag!!!!!!!!!!!!!!!!!! VI stooooorkoste oss ;-) Var stappet mett av pølser egentlig for resten av dagen også ;-) Men nå har det gått over og vi er skrubbsultne. Setter snart kursen for Phantomhulen og Phantomets lammelår! Gjett om vi gleder oss nå ;-)))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå