Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 6. april 2007 #2 Skrevet 6. april 2007 Personig likte jeg ingen av dem, men hvis jeg måtte velge vill jeg valgt Agneta. Anita syntes jeg er litt harry... Sorry om jeg fornærmer noen nå, men det er min mening
Anonym bruker Skrevet 6. april 2007 #4 Skrevet 6. april 2007 jeg liker også agneta best, men det er jo greit å prøve det litt ut på bebisen så ser du hva som passer best
Travelmor Skrevet 6. april 2007 #5 Skrevet 6. april 2007 Kjenner en Anita som ikke er harry. SÅ ikke bry deg om det. Synes kanskje Agnete er finere enn Agneta. Tenker på ABBA Agneta med en gang..
Hææ? Skrevet 6. april 2007 #8 Skrevet 6. april 2007 Agneta er et nydelig navn!Jeg personlig er ikke så begeistret for Anita.
kezz Skrevet 6. april 2007 #9 Skrevet 6. april 2007 jeg syntes begge navnene var VELDIG harrye. spesielt anita. sorry! men du spurte om en mening..lykke til med navne valget!
Kose-KU Skrevet 6. april 2007 #10 Skrevet 6. april 2007 Anita synes jeg. Kjempefint navn Eller Athina, Athine, Anine eller Sunita.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå