Gå til innhold

Moldetreff lørdag 07.04.07?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og minstejenta planlegger å ta en tur til Molde i morgen. Noen som vil møtes? Om jeg ikke føder i natt da... :-)

 

Foreslår den nye cafe i 2.etg på roseby, og selvsagt før det stenger, noen som vet hvor lenge det er åpent i morgen? Er vel neppe vanlig lørdagsåpent... Vi er i Molde fra kl 10 tenker jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er oppe fra 10 til 16.

skulle gjerne vært med men skal til midsund på middag, så blir knapp tid..

ta en dag senere også?

Skrevet

Takk for opplysning om åpningstider :-)

 

Jeg skal føde når som helst, eneste grunn til at jeg tar tur til molde er at de har jo fødeavd maks 10 min i ambulanse fra roseby.... ;-)

 

Men drar gjerne på treff ved senere anledning også, blir jo hjemme nå :-)

Skrevet

er ikke så langt unna føden nei :)

håper vi kan treffes senere, er bare å si ifra når du er klar etter fødsel :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...