Anonym bruker Skrevet 6. april 2007 #1 Skrevet 6. april 2007 Hvordan går jeg fram for å søke om dette? har ikke tenkt på det jeg, at jeg kan søke om det, får jo bare os....
Gjest Skrevet 7. april 2007 #2 Skrevet 7. april 2007 Noen som vet hvor mye man får i støtte? Er det f.eks halve beløpet eller tar de utgangspunkt i hvor mye du tjener osv??
Anonym bruker Skrevet 7. april 2007 #3 Skrevet 7. april 2007 Sjekk hjemmesiden til kommunen din, de har gjerne listet opp foreldrebetaling til barnehage. Ofte er den inntektsregulert slik at om man tjener lite betaler man mindre.. Ei venninne av meg betalte 1050 kr for full plass, jeg betalte 2250 for samme plassen fordi jeg tjener mer.. Dessuten søker man om stønad til barnetilsyn, nav trygd kan dekke 64% av utgiften dersom mor er i arbeid, er registrert arbeidssøker eller under utdanning.
Gjest Skrevet 7. april 2007 #4 Skrevet 7. april 2007 Jeg har jo full jobb, og tjener greit, men har også en del utgifter da jeg er alene. 2250,- er vel det man vanligvis betaler, så da har du ikke fått det noe billigere du da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå