MaMmA-Mø Skrevet 6. april 2007 #1 Skrevet 6. april 2007 noen som har noen tips om hvordan jeg skal få jenta mi til å sovne i vogna uten å vugge og trille på den?? vi har så problemer med og få henne til å sove i vogna siden hun våkner med en gang vi slutter å vugge på den!!!kan jo ikke stå å vugge i 2-3 timer heller da hun bruker ikke sutt,så det kan vi ikke "bestikke" med heller!
mammaentiltrulte Skrevet 6. april 2007 #3 Skrevet 6. april 2007 hvor gammel er hun. jenta mi avr sånn tidligere også, men har blitt bedre etterhvert. er 6 mnd, men nå holder det å gå ti min så sover hun. tidligere måtte vi gå en time. har du prøvd å gradevis vugge saktere til du tilslutt stopper. kan hende det funker
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 6. april 2007 #4 Skrevet 6. april 2007 Prøv å rugg mindre og mindre.. La det gå lengre tid før du går ut for å rugge på vogna.. Det går seg nok til etterhvert
MaMmA-Mø Skrevet 6. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. april 2007 hun er 5 måneder..bruker og trille tur en gang om dagen og da sover hun helt til vi kommer hjem også våkner hun.. har prøvd og trille mindre og mindre men hun våkner da etter 5 minutter og bynner å skrike.. litt slitsomt for vi kan bli stående og vugge i en halvtime også sover hun veldig urolig og våkner etter en halvtimes lur.. så i løpet av en dag så sover hun 2-3 lurer på en halvtime ca.+ en lengre lur når vi triller...
Donna73 Skrevet 6. april 2007 #6 Skrevet 6. april 2007 Jeg begynte å gjøre det samme som når jeg legger han i senga inne. Han legges under dyna/ i posen også sier jeg natta, stryker litt på han og rører ikke på vogna. De første gangene skrek han en del før han sovnet, men jeg gikk da bare ut og sa hysj, hysj og strøk på han og la han til rette igjen. Slik fortsatte jeg til han sovnet. Nå sovner han stort sett alltid når jeg legger han ut uten at jeg må trille han. Bruker også å la han sovne i vogna før jeg går på tur slik at han ikke skal venne seg til å blir vugget i søvn. Men jeg er så heldig at han bruker smokk som jeg dytter inn, hadde nok ikke vært like lett uten. Gutten min bruker også koseklut som han må ha foran nesa si, og med den sovner han overalt. Lykke til!
MaMmA-Mø Skrevet 6. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. april 2007 ja det hørtes ut som en god ide vi får prøve ut det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå