Anonym bruker Skrevet 6. april 2007 #1 Skrevet 6. april 2007 Jenta vår på 6 mnd har de siste par mnd slitt med å sovne. Hun begynner å gurgle og hun sutrer. Ikke noe særlig mye gråt. Det eneste som hjelper er at vi legger henne i sin egen seng, så må hun ligge der og styre på litt, deretter må vi ta henne over i vår seng, og da sovner hun så lenge vi puster henne i ansiktet.. Egentlig er jeg tilhenger av å bare fortsette slik siden det funker akkurat nå. Men jeg trenger å høre av noen at dette går seg til.. Noen som har hatt liknende erfaringer og at det gikk seg til uten dramatikk? Event har dere tips til hvordan vi kan takle dette bedre? Jeg blir kjempe takknemlig for svar:)
Anonym bruker Skrevet 6. april 2007 #2 Skrevet 6. april 2007 Du får ikke henne til å sovne ved å puste i ansiktet mens hun sover i egen seng? Så kanksje hun venner seg til å være der?
Anonym bruker Skrevet 6. april 2007 #3 Skrevet 6. april 2007 Jeg har prøvd, men det er litt vanskelig.. Det funker innimellom, men jeg sliter med å få det til slik hun vil ha det. Hun vil helst at ansiktet mitt skal være forran hennes og hun ligger på siden. Jeg er dessverre lite gummiperson*fnis*. Det som er så rart er at hun intill et par mnd siden sovnet helt fint i sengen sin.. Takker kjempe mye for forslaget ditt:) Hi
Anonym bruker Skrevet 6. april 2007 #4 Skrevet 6. april 2007 Prøvde hvertfall;-) Min forrige måtte kose håret mitt når han skulle sove,ble noen timer hengende over sengekanten hans med håret i ansiktet...Det gikk over tilslutt ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå