mamma tiL 1stor+2små Skrevet 6. april 2007 #1 Skrevet 6. april 2007 Laget en tråd (eller to) om hva min 4 mnd gammel baby kan gjøre.Noen har svart med hva deres baby gjør,noe jeg synes er kjempemorsomt,men det virker som enkelte her inne tro at vi overdriver når vi skriver hva våre babyer kan gjøre. Hvis det er noen som mener det,kan dere da fortelle hva det er disse babyene gjør som er så veldig at det virker som vi har overdrevet?
Anonym bruker Skrevet 6. april 2007 #2 Skrevet 6. april 2007 Over halvparten av de tingene du nevner i innlegget ditt er instinktivt hos et menneske. Så syntes det blir feil å si at babyen kan ditt og kan datt når det er sånn alle gjør. Når mitt barn var 1 mnd åpnet det også munnen sin når det skulle ha mat, svelget, pustet, rørte på seg, sparket med bena...etc.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 6. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. april 2007 Vel,gutten min gapte ikke av seg selv med en gang han skulle få grøt,greit nok med flaska men ikke grøt og det er forskjell på om de bare sparker,eller om de sparker pga impulser fra andre.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2007 #4 Skrevet 6. april 2007 Men vil du skryte av at det er noe han "kan", i den sammenheng med at det er noe oppsiktsvekkende?? De tingene du nevner er jo helt naturlig. Men derimot om det skulle vært en ting som var spesiell, for eksempel si mamma veldig tidlig eller noe i den duren, ja da skjønner jeg. Men dette er er jo helt naturlige ting... Typ, mitt barn kan puste, nyse, hoste, gjespe..... skjønner?
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 6. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. april 2007 Du får mene hva du vil.Gidder ikke å diskutere med en som er anonym,for meg er det en ikke person.
Gjest Skrevet 6. april 2007 #6 Skrevet 6. april 2007 Jeg har ikke lest den andre tråden din, men stusser allikevel over det du gjør her. Hvis du ikke får det svaret du ønsker så henger du deg heller opp i om noen velger å være (enda mer) anonym? Ikke vær så barnslig og aksepter andres meninger, eller la vær å spørre.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2007 #7 Skrevet 6. april 2007 The sweet taste of victory.... Om du virkelig ikke skjønner hva jeg vil frem til så får det bare være. Skjønner at du syntes ditt barn er den beste i verden, men dog...
Anonym bruker Skrevet 6. april 2007 #8 Skrevet 6. april 2007 Sukk... det er pga sånne spydige anonyme jeg aldri er inne på småtroll lenger... synd dere har vunnet.(klubbsidene er nede)
Anonym bruker Skrevet 6. april 2007 #9 Skrevet 6. april 2007 Om et er spydig å si meningen sin så greit... Deg om det. Du burde akseptere andres meninger, om noen ikke skjønner ironien på svar som kommer på ens innlegg så er det synd.... Skjønner tydeligvis ikke poenget her du heller "ikke spydige anonym"
Gjest Skrevet 6. april 2007 #10 Skrevet 6. april 2007 Kjære HI, ikke bry deg om misunnelige anonyme som bare er ute etter å ødelegge dagen for andre. Alt du skrev på lista synes jeg var helt greit å ha med, og det stemmer ikke i det hele tatt at lista inneholdt instinkter som alle er født med. Det må da gå an å utveksle erfaringer om ungene her inne - hva ellers har vi dette forumet til?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå