Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker dere ammeklær eller andre gensere/topper/osv?

Selv synes jeg det er mest praktisk med ammeklær i stedet for å dra opp vanlig genser når jeg skal amme, for genseren blir liksom i veien for puppen hvis jeg ikke sitter og holder den oppe.

Men det er vanskelig å finne rimelige ammeklær, bortsett fra på H&M. Synes de fra Boob er gode, men de er dyre. De hadde mange fine på Mammahuset.no, men jeg har liksom ikke lyst til å bruke så mye penger på en genser eller en topp.

Har dere noen andre løsninger enn ammeklær, eller vet dere om rimelige ammeklær noen plass?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis man følger litt med kan man finne boobgensere til ganske nedsatt pris. Har funnet masse topper hos fru lyng med 50-70 % rabatt. Blir ikke så dyre da. Om man bestiller fra sverige er det også billigere, i alle fall 100 kr billigere pr topp. Har prøvd andre merker, h&m feks, men synes de ble for løse og fort stygge etter vask, og ammetoppene skal jo noen runder i vaskemaskinen*;)

Skrevet

Jeg bruker en singlet med vanlig genser oppå.

Når snuppa skal ha mat, drar jeg opp genseren, og ned singleten - slipper da å sitte med bar mage :)

Synes det fungerer mye bedre enn HM sine ammetopper. Har ikke prøvd Boop sine.

Skrevet

har selv to ammetopper og en genser fra boop og de er bare fantastiske, vært hver krone. har vasket de mange ganger og er like fine. men er de ikke rene så gjør jeg som kk75 tar på en singlett under genseren

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...