rødhette* Skrevet 6. april 2007 #1 Skrevet 6. april 2007 Siden noe galt har skjedd med den andre tråden min, sånn at man ikke får lest den, lager jeg en ny... Jeg er ei jente på 27 år, som er innflytter i Sørum kommune. Fikk mitt første barn i januar i år. Da jeg kjenner veldig få i området, føler jeg at jeg sitter alt for mye alene hjemme. Har lyst å bli kjent med flere, som jeg kan møte både med og uten lillegutt. Min kjære er gjerne alene hjemme med lillegutt når han kan, men foreløpig har jeg ikke så mye å finne på på egenhånd.. Ønsker å bli kjent med noen jeg kan gå på kafé med, shopping, kino, kanskje konserter, ut på byen en gang i blant. Altså finne på ting både med og uten barn. Så hvis noen bor i nærheten (altså passe kjørbar avstand), og har lyst å bli kjent, så si fra
4blågutteøyne Skrevet 6. april 2007 #3 Skrevet 6. april 2007 Heihei..... Jeg er innflytter i sørum...
rødhette* Skrevet 6. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. april 2007 Så morsomt da Ut fra nicket ditt vil jeg tippe at du kanskje fikk unge i mai i fjor? Gml er du da?
4blågutteøyne Skrevet 6. april 2007 #5 Skrevet 6. april 2007 Stemmer det...fikk en gutt da..han er våres første!! Jeg er 25.. Bor akkurat i grensa ullensaker/sørum og er egentlig ifra Hedmark
rødhette* Skrevet 6. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. april 2007 Hvis du i likhet med meg har lyst å bli kjent med fler, kan du jo sende en mail til [email protected] Kan jo fortelle mer om deg selv i mailen, evt skrive en msn-adr.
4blågutteøyne Skrevet 6. april 2007 #7 Skrevet 6. april 2007 Ok, det skal jeg gjøre... skal prøve å sende en mail i løpet av helga..
rødhette* Skrevet 6. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 6. april 2007 Den er grei Skal jeg huske å sjekke mailen hehe
rødhette* Skrevet 7. april 2007 Forfatter #10 Skrevet 7. april 2007 dytter opp, i tilfelle noen fler har lyst å bli kjent
rødhette* Skrevet 8. april 2007 Forfatter #13 Skrevet 8. april 2007 Si fra hvis du også har lyst å bli kjent Jeg kjenner altfor lite folk, trenger å bli kjent med flere så jeg kan komme meg mer ut - både med og uten barn
mamma&piratene Skrevet 9. april 2007 #15 Skrevet 9. april 2007 Hei Jeg bor også i Sørum! Vil gjerne bli kjent! Fikk en gutt i november,og jeg er 22 år.
rødhette* Skrevet 9. april 2007 Forfatter #16 Skrevet 9. april 2007 Send meg en mail på [email protected], så kan vi utveksle msn-adr (har en annen adr som msn-adr...) og bli kjent da
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 9. april 2007 #17 Skrevet 9. april 2007 Hei Hei! Jeg bor i fetsund, 5min å kjøre unna til Sørumsand. Er straks 25 og fikk mitt første barn,ei jente den 3 mars i år:) Har gjerne lyst til å bli kjent:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå