McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 6. april 2007 #1 Skrevet 6. april 2007 Får ikke kommet inn på siden din, men jeg bor på romerike..
rødhette* Skrevet 6. april 2007 #2 Skrevet 6. april 2007 Ja, jeg skjønner ikke hva som har skjedd med den.. får prøve å lage en lignende tråd... Tråden min var laget, fordi jeg ønsker å bli kjent med flere folk. Jeg er innflytter i Sørum kommune, og kjenner veldig lite folk i området generelt sett. Føler jeg sitter alt for mye hjemme, og har lyst å bli kjent med flere så jeg kan bli litt mer sosial. Både med og uten barn. Min kjære kan gjerne være alene hjemme med lillegutt også, men jeg har ikke så mye å gjøre på egenhånd når jeg ikke kjenner så mange...
McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 6. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. april 2007 Ikke så moro alltid å være innflytter nei.. Bor litt unna Sørum, men ikke noe langt å kjøre. Er ofte på Strømmen for å handle.. Hadde vært moro å bli kjent med flere med barn, jeg er den første av vennene mine som bor her som får barn. Fikk min første i desember, en gutt. Så det hadde jo gått an å møtes en gang kanskje. Spennende å se om du får mye respons..
rødhette* Skrevet 6. april 2007 #4 Skrevet 6. april 2007 Du kan jo sende en mail til [email protected] hvis du vil bli kjent da (Bruker ikke den mailen egentlig, men den er anonym sånn at jeg kan gi den ut her...) Du kan jo fortelle litt mer om deg selv i mailen kanskje, evt skrive en msn-adr hvis du har det
lionette Skrevet 6. april 2007 #5 Skrevet 6. april 2007 Jeg bor på Skedsmokorset... legg meg til på msn, så kan vi snakkes der :-) [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå