Anonym bruker Skrevet 6. april 2007 #1 Skrevet 6. april 2007 noen gode ferietips til de med barn under et år?
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 6. april 2007 #2 Skrevet 6. april 2007 vi skal bare 14 dager til sørlandet
så var vi 4 Skrevet 6. april 2007 #4 Skrevet 6. april 2007 Hvor mye under ett år? Vi skal dra til badeland og kose oss. Ellers blir det bare tur til sommerhuset og være hjemme.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2007 #5 Skrevet 6. april 2007 jeg drar til tyrkia med henne når hun er 10mnd... tar med all maten, bruker vann fra flaske, samt tar med vannkoker og koker badevannet, smokker o.l... gleder meg vilt... skal ha all inclusive... så gjøre minst mulig og bare slappe av og kose oss... og har store planer om å få tatt massasje
jente06OGgutt09 Skrevet 8. april 2007 #6 Skrevet 8. april 2007 vi skal til alcudia i slutten av august.. da er Amalie 8 mnd... der er det kjempe fint og barnevennlig:) gleder oss veldig.. oxo skal vi vel være på campingen til mamma og dem..
*Patrick*e blitt storebror Skrevet 8. april 2007 #7 Skrevet 8. april 2007 Vi skal 2 uker til kreta når patrick er litt over året. Gleder meg kjempe masse:)
Hannahs-mor06 Skrevet 8. april 2007 #8 Skrevet 8. april 2007 vi bor i sommerbyen tønsberg, så vi skal bare kose oss her hele sommeren;) men vurderer en sydentur neste år da, får se;)
Bellen^2 Skrevet 8. april 2007 #9 Skrevet 8. april 2007 Til sommeren blir det 2-3 ukers biltur for å besøke besteforeldre i Loften (vi bor i Oslo), da er junior ca 6 mnd. På høsten så planlegger vi en tur til syden, men har ikke bestemt oss for hvor enda.
På'n igjen Skrevet 8. april 2007 #10 Skrevet 8. april 2007 Har lånt en campingvogn helt nede ved en flott badestrand, så der blir vi hele sommeren og sparer penger til jul for da skal vi til Mexico å besøke eldste datteren som skal studere der. Gruer meg litt til å fly så langt med en på 16 mndr... men det går sikkert bra.
rødhette* Skrevet 8. april 2007 #11 Skrevet 8. april 2007 Du anonym over.. Bare lurer.. Hvorfor i all verden skal du koke badevannet??
mamman til Henrik & Kristoffer Skrevet 8. april 2007 #12 Skrevet 8. april 2007 vi skal til tyrkia 4 dager etter at henrik har blitt 1 år!gleder meg helt villt!ellers skal vi en tur til liseberg og litt sånn småting tenker jeg.masse helge og dagsturer..Pappan jobber veldig mye her så vi får se hva hva det blir til før tyrkia;)
Lille L Skrevet 8. april 2007 #13 Skrevet 8. april 2007 Skal til croatsia i 1mnd.. Bestemoren min bor der.. Har dratt dit siden jeg var 8år, så det begynner og bli litt kjedelig.. Har aldri vært der med snuppa siden hun er 5mnd, så det blir nok morsomt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå