Gå til innhold

Kanskje litt dumt si dette høyt, men jeg har et luksusproblem---

Anbefalte innlegg

Skrevet

ca 2 mnd siden jeg fødte og nå kan jeg bare gå ned 2 maks 4 kilo til før jeg blir altfor tynn. Spiser og spiser, ofte og mye, sent og tidlig, trener ikke...men amminga tar alt jeg har. Noen som har noen råd for ikke å gå ned for mye? Dette er seriøst et problem. Kroppsbygningen min er veldig grov, så jeg ser helt forferdelig ut om jeg blir mager...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sliter med det motsatte problemet jeg... ammet i snart 9mnd må og har gått opp i vekt selv om jeg har vært forsiktig... aldri hatt det så ille før... veier +20kg nå over vekta da jeg ble gravid... ikke lett uansett hvilken vei det går :(

Skrevet

Sånne protein-næringsdrikker som sportsutøvere bruker! Gain og slikt heter det. Apotek og sportsbutikker. Og let frem ammekake! Søk i forum.

Skrevet

Hei!

Dette så kjent ut, jeg raste ned i vekt etter jeg fødte. To uker etter fødselen veide jeg 4 kg mindre enn da jeg ble gravid, og syntes jeg så for tynn ut. Hadde da mistet 16 kg på to uker... Ammingen tok absolutt all næring fra meg og jeg ble trøtt og slet med hodepine. Vekten stabiliserte seg på det lave nivået og det var først da snuppa ikke ble fullammet lenger at det begynte å gå sakte oppover igjen. Sluttet helt å amme fo en måned siden, og nå har jeg faktisk gått opp flere kilo :)

Det eneste jeg kan anbefale er å trene for å bygge litt muskelmasse. Det veier en del, og så ser man ikke så tynn ut. Ellers får du bare ta tiden til hjelp. Lykke til!

Skrevet

Spis ofte og næringsrik mat. Karbohydrater, proteiner og nøtter. Husk å drikke nok, og kanskje du skal velge noe av drikken som drikke med næring :)

Skal du opp i vekt skal du helst gjøre det samme som de som skal ned i vekt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...