:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. april 2007 #1 Skrevet 6. april 2007 hva skal til for og få det? hvor mye er det? får man full os i tillegg eller går det som lønn?
Mamsen86 Skrevet 6. april 2007 #2 Skrevet 6. april 2007 Jeg får full OS itillegg.. Men det er videregående kurs jeg tar da..
Anonym bruker Skrevet 6. april 2007 #3 Skrevet 6. april 2007 Får ca tusen kr ekstra i mnd fra lånekassa, er det dette du mener?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. april 2007 vet ikke helt hva jeg mener. så bare på sidene til nav at det var noe som het det. men jeg forsto ikke så mye av det.
Gjest Skrevet 6. april 2007 #5 Skrevet 6. april 2007 kommer ann på studiet du tar. men er som regel til bøker og studie avg på skolen.. vet ikke om det er så mye ekstra per mnd når du har fult os. burde ringe nav og spørre om du lurer veldig;)
tonebf Skrevet 7. april 2007 #6 Skrevet 7. april 2007 jeg får utdanningsstønad, 1000 kroner i bensin ca og 2600 kroner til bøker, jeg går vgs! ei venninne av meg går sykepleien og hun får dekt eksamensavgift og mere penger til bølker osv så jeg ville ringt til nav vis jeg var deg
3 blå Skrevet 7. april 2007 #7 Skrevet 7. april 2007 Jeg får dekt bøker, semesteravgift og pendlerutgifter. I tillegg får jeg dekt 64% av barnehagekostnadene i mnd. Jeg tar høgskoleutdannelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå