Gå til innhold

Babycall...noen å anbefale??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en nå, men den skurrer så fært... er liksom mye støy når den står på så litt slitsomt... og spesielt ettersom hun jo i nær fremtid skal på eget rom og jeg skal sove med den ved siden av meg... da må den ikke skurre slik... :(

Har dere noen å anbefale? Gjerne en slik en som man kan lett ta med rundt i huset dersom man skal gjøre ting når poden sover... Så reklame for Doro babysitter... er den noe tess??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er veldig fornøyd med topcom 1010 :)

Skrevet

Og jeg er veldig fornøyd med Doro husker ikke hva mer den heter med selges vell på komplett.no...

Tror de har topcom også..

Skrevet

vi har super nova og er kjempe fornøyde. kjøpte først topcom, men denbare skurret tok ikke inn babygråt, men taxier og fly og slikt.

kjenner tre andre som har super nova og som har brukt den i to år og som bor i byggefelt hvor mange bruker babycall og de er superfornøyd. er visst den som avgir mest stråling fikk vi beskjed om i butikken. også har den bra batterikapasietet og oppladbare batterier i begge enheter.

Skrevet

Har også super nova. Er veldig greit å kunne følge med på jenten fra et annet rom. Blir ofte til at jeg sitter og stirrer på skjermen ...hi-hi..klarer ikke helt å la være!!

mammaentiltrulte: skrev du rett over? Avgir super nova mest stråling eller skulle det stått minst?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...