Anonym bruker Skrevet 6. april 2007 #1 Skrevet 6. april 2007 Min kan: Bæsje tisse - helst uten bleie og på stellematta gulpe - helst på rene klær rape prompe - ikke så veldig flink, men vi øver sprelle vræle henge i puppen sove - ikke så veldig flink til dette enda holde hodet godt oppe i mageleie ta ut smokken og kaste den i veggen le smile henge m leppa hikke nyse (et lite ironisk innlegg for de som ikke skjønte det. )
hvemerjeg? Skrevet 6. april 2007 #2 Skrevet 6. april 2007 Vår kan bite med gommene i puppen min også... ;-)
Anonym bruker Skrevet 6. april 2007 #3 Skrevet 6. april 2007 Min kan: Spise grøt Spise gulerøtter Spise svisker Rape Bæsje Le Smile Prater når hun ser seg selv i speilet Holde hodet oppe i mageleie Snu seg fra mage til rygg og øver seg på fra rygg til mage Sove fra 21 til 9 Spytte ut smokken og spise på fingrene sine
Anonym bruker Skrevet 6. april 2007 #4 Skrevet 6. april 2007 Er vel ikke meningen at så små babyer skal kunne så mye? Dem skal vel mest bare spise, sove, bæsje og skrike.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2007 #6 Skrevet 6. april 2007 Næææhh? Uten hjelp? Begavet vil jeg si...
lionette Skrevet 6. april 2007 #7 Skrevet 6. april 2007 Jæ**** bra anonym!! Gliste godt da jeg leste det innlegget ditt. Veldig mange som er opptatt av det her. Mye misunnelse ute og går kanskje...?
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 7. april 2007 #9 Skrevet 7. april 2007 hahahahah:) må jo le av dere anonyme:P vell min på 2 måneder sover,spiser,raper,driter og fiser..også smiler hun litt også henger hu i puppen...også er hu skikkelig selskaps sjuk hele tia,vil ikke ligge alene nei...da er det hyyyyl og vræææl!
mamman til flere Skrevet 7. april 2007 #10 Skrevet 7. april 2007 min kan rape alfabetet og prompe nasjonalsangen.. slå den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå