Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser du har svart på tråden min, men jeg får ikke lest svaret ditt.... Noe galt med siden, for jeg får bare opp en hvit side når jeg vil lese tråden. Så prøver å få svar hos deg her nå i stedet :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

var noe feil med sidene i sted tror jeg....

Jeg bor i Ullensaker, men det er jo ikke veeeeldig langt unna. Ellers er jeg jo litt kjent i Sørum da :-)

Skrevet

Ja, har vært noe feil med sidene idag.. og den tråden jeg lagde først virker fortsatt ikke.. blæh

Du kan jo sende meg en mail til [email protected] hvis du har lyst å bli kjent :) Så kan du jo fortelle litt mer om deg selv, kanskje skrive msn-adr din :)

Skrevet

mailadressen er min msn messenger adresse også..

Skrevet

Hvor i Ullensaker bor du da Live77?

Skrevet

Hihi... nå vet jeg hvor du bor :P

Kjedet meg i går kveld og sjekket ut alle hjemmesidene på den hjemmeside-linken her på småtroll. Da kom jeg over din og der så jeg bilder av leiligheten din. Du er nesten nabo med pappaen min, så derfor jeg kjente igjen bygget, siden det er litt spesielt.

Skrevet

åååå....bor du der også eller. Eller i nærheten? Ville bare være litt anonym, så jeg skrev ikke hvor nærme det var...hehe

Skrevet

Jeg bor på skedsmokorset, men vi flytter til de nye leilighetene som blir bygget på jordet der i desember. Bare synd det er så lenge til, for vil flytte nå!!!! hehe..

Skrevet

Kan du ikke gå inn på hjemmesiden min og skrive ned en mailadresse eller msn da? Så kan vi jo chatte litt :-)

Hvilke nye leiligheter? De på det lille jordet imellom der jeg bor og de som ligger ved veien? De som de ikke har begynt på ennå?

Skrevet

Kan sende deg en personlig melding jeg vettu.

Ja det er de leilighetene som ikke har blitt bygget enda, skulle visst begynne å støpe etter påske. Ligger på det gjorde ved enden av boligfeltet og mot sørum.

Skrevet

Har ingen profil du.. skal gå inn på hjemmesiden din jeg.

Skrevet

Kom jo ikke inn på hjemmesiden din nå, skulle visst være vanskelig i dag! Sto at det ikke var kontakt med server eller noe sånt.

Skrevet

Det var rart....kommer inn jeg. Får prøve igjen litt senere da. Da blir vi jo kanskje naboer da....om jeg ikke flytter til større leilighet mener jeg :-)

Når i oktober var jenta di født?

Skrevet

30. oktober :))

Skrevet

Da er de jo nesten like gamle....vesla mi er født 11 oktober

Skrevet

Ja da er de nesten jevngamle! 11 Oktober er visst en populær dato åbli født på her inne, er mange andre som fikk baby den 11/10 her også :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...