♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 6. april 2007 #1 Skrevet 6. april 2007 Hva skjer med lillegutt? hvordan skal jeg få han til å bæsje? Han får mm, men det hender han får mme før leggetid. Har ikke maltekstrakt her hjemme nå, men skal kjøpe i morgen. Finnes noe annet alternativ?
Anonym bruker Skrevet 6. april 2007 #2 Skrevet 6. april 2007 Går alt fra 5-9 dager her mellom bæsjinga, hun får kun mm, så om han ikke er veldig plaget er det greit å se. Hvor mange dager da og hvor gammel?
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 6. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. april 2007 Han er 2 mndr og 3 uker. Det har nå gått 5 dager....
Anonym bruker Skrevet 6. april 2007 #4 Skrevet 6. april 2007 Kan gå 14 dager mellom bæsjingen også. Det er helt vanlig på mm. Om du ikke gir så mye mme ville jeg ventet litt.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2007 #6 Skrevet 6. april 2007 Det gjør ingenting, bare å vente til det kommer av deg selv. Med min eldste kunne det gå 14 dager mellom avføringene og han fikk litt mme i tillegg til mm. Men det var så lite at det hadde ingen betydning. Nå har snuppa på 2 mnd begynt på samme måte, jeg synes faktisk det er ok å slippe å skifte bæsjebleier flere ganger daglig...så lenge de ikke har vondt da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå