Anonym bruker Skrevet 6. april 2007 #1 Skrevet 6. april 2007 Av og til kan jeg bli rimelig forbanna på svigermor! Jeg fikk en baby for 3 uker siden, og ho skal legge seg oppi alt!!! Enten er det for mye klær, eller for lite klær! jeg holder ho feil og mater feil. Her om dagen ville ho at jeg skulle sitte midt i en restaurant og amme!!! Jeg er sjenert av meg og greier ikke amme med tilskuere så jeg gikk på do!!! (nå ammer jeg ikke lenger, pga store sår, men pumper og gir på flaske) Er det rart det går vitsre om svigermødre? Phu! Måtte bare få ut litt agresjon nå
hege 2 Skrevet 6. april 2007 #3 Skrevet 6. april 2007 Ja det e ikke bestandig greit med de svigermødrene,men syns ikke at ho ska blande seg så mye,det blir jo bere mas og stress te slutt,nei ta og sett henne på plass og si ka du mener på en skikkelig måte,lykke te
Maisie Skrevet 6. april 2007 #4 Skrevet 6. april 2007 Misunner deg ikke en slik svigermor, nei. Du må nok si ifra, ellers overkjører hun deg fullstendig. Vær vennlig, men bestemt. Si f.eks. takk for tipset/rådet, men jeg velger å gjøre sånn. Og hold på ditt.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2007 #5 Skrevet 7. april 2007 Takk for tips! Skal prøve å si ifra. Vet jo at ho mener det godt, men blir så frustrert når ho maser slik! Kan få samboeren min til å snakke med ho. Er jo tross alt hans mor....
mammaentiltrulte Skrevet 7. april 2007 #6 Skrevet 7. april 2007 stå på HI, må bare prøve å hinte som best du kan. har jeg gjort, for er ikke så lett å si i fra alltid om ting man er uenige om. kan jo få samboeren din til å snakke med henne som du sier, er nok litt lettere for han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå