Ane** Skrevet 6. april 2007 #1 Skrevet 6. april 2007 ?? Sparer dere litt hele året for å kunne dra på ferier ol med ungene?? Merker at jeg blir "redda" av skattepenger ol.. Altså de kronene som kommer utenom de vanlig måndlige inntekter..
Gjest Skrevet 6. april 2007 #2 Skrevet 6. april 2007 jeg er ganske ny i alenemor rollen,snuppa er bare 6 mnd!Men blir det ferie i år er det skattepengene som gjør det mulig da!!Men man kan vel ikke satse på det hvert år så det blir vel å spare litt gjennom hele året ja:-)
Singelmamma og banden Skrevet 6. april 2007 #3 Skrevet 6. april 2007 Skattepengene har ordnet ferien hvert år, men i år fikk jeg baksmell... Pga permisjon fra jobben får jeg feriepenger og fødselspenger samlet den mnd, og sitter igjen med 6000 av feriepengene til ekstra hygge i sommer. Men med nyfødt baby stopper det seg nok selv... :-) Blir nok mye bading i sjøen her (ungene elsker det) og en hjemmesommer. Eldste skal vel på ferie med faren sin, og ho på 3 trenger ingen ferietur i år. Blir dyreparken neste år, basert på feriepenger opparbeidet i år, pluss at jeg må spare litt hver mnd (får 10 000 i feriepenger neste år).
Mamsen86 Skrevet 6. april 2007 #4 Skrevet 6. april 2007 I år så er det fatter'n som spanderer på barnebarn og barn! Men skal jeg noe sted neste år så må jeg spare, spare, spare.. Regner ikke med at det blir noen sydentur neste år, men kanskje en tur til dyreparken eller noe sånt sammen med en venninne og sønnen hennes!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå