Ane** Skrevet 6. april 2007 #1 Skrevet 6. april 2007 Ja gudene vet hvor det blei av snupa mi og hvem somhar inntatt hodet hennes altså. For de siste dagene har vært ett eneste stort kaos. Hun ligger midt på gulvet og hyler og sparker for ett eller annet HELE jævla tia. Får lyst å bare snu meg rundt å skrike etter hu. Jeg holder på å tørne gal her jo.... Er det mulig? På få dager har hun bare snudd heeeeelt om, skjønner ikke noe jeg. Hu skriker til hu brekker seg jo. Aner ikke hvordan jeg skal takle det jeg altså! Noen gode råd til meg...
JonathanTheamamma Skrevet 6. april 2007 #2 Skrevet 6. april 2007 Så godt å se, har det på akkurat samme måte med min sønn. Det har vært som å skru på en bryter, fra å være den lille snille engelen, til å bli en hylende liten villmann. Begynte for 2 uker siden... Vet heller ikke hvordan jeg skal takle det, må bare gå ut når det er som verst jeg... Ingenting hjelper!
børdi Skrevet 6. april 2007 #3 Skrevet 6. april 2007 overse overse overse...:-) eneste som funker.. Gi henne masse oppmerksomhet når hun ikke hyler og skriker, og overse henne når hun hyler.Men med en gang hun slutter å hyle, må du gi henne oppmerksomhet igjen. Kan ta tiiiiiid, men er verdt det.. Min er over 3 år nå, og har holdt på sånn siden hun var ett ca, fortsatt har vi episoder, og dager som hun er hyler for alt, men nå er det gjerne i sammenheng med lite søvn natta føre... vil anbefale boka, de utrolige årene av Carolyn Webster Stratton.. Lykke til, Jammen ikke lett å forstå seg på trassen altså... sukk...
Ane** Skrevet 6. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. april 2007 Hehe, godt å se det ikke bare er min. Men det gjør meg ikke noe mindre forvirra. hehe. Aner virkelig ikke hvordan jeg skal takle henne! Har klart å holde meg rolig, overse, snakke med hun når hun begynner å roe seg osv, men en vakker dag sprekker det for meg altså... Det kan liksom være heeeelt uviktige ting... Som at jeg hang på dorullen, lukket frysedøra osv, fordi det hadde HUN lyst til. Hvordan kan jeg vite alt det? DJIZEZ! hehe
børdi Skrevet 6. april 2007 #5 Skrevet 6. april 2007 hehe sånn er det... Her kan anfall utløses av at hun får feil farge på tallerken, at jeg skar brøskiva i to uten å spørre først. Alle de lilla sokkene er til vask, At hun spør etter skive, men hyler når hun får det , fordi det var knekkebrød hun ville ha, (selv om jeg da har spurt henne 5 ganger om hun er helt sikker på det er skive hun skal ha) hehe så velkommen i klubben,,, har revet meg i håret mang en gang ja, og fler kommer det nok til å bli...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå