minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 6. april 2007 #1 Skrevet 6. april 2007 sambo så etter snuppa litt mens jeg slappet av litt på senga. sambo skulle opp på hytta å sette ut båten, så han sa ifra halv ti at han reiste og jeg husker jeg sa at jeg skulle stå opp nå og at han bare kunne gå. men jeg sovna og sov til kvart på elleve!!! huff stakkar lille gulle, når jeg kom inn satt hun i stolen sin (høystol som er slått ut til bord og stol) foran tv med hue fremover og sov. har ikke hørt at hun har gråte heller. huff stakkar lita:( føler meg som den store stygge ulven!
rødhette* Skrevet 6. april 2007 #2 Skrevet 6. april 2007 Du er da ingen dårlig mor av den grunn. Det kan skje selv den beste. Hun har nok ikke hatt det fælt. Hadde hun grått høyt nok ville du nok hørt henne. Hun sov nok sikkert så godt så, så slapp helt av Nyt heller at du også er litt mer uthvilt, og kos deg masse med snuppa etterpå
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 6. april 2007 #3 Skrevet 6. april 2007 Hm,høres ikke helt bra ut,men høres ut som ikke noe farlig skjedde. Dette er ikke bare din feil,samboer burde også ha ventet til du virkelig var oppe. Tror du skal legge dette bak deg som en engagnsforetelse,hvem gjør ikke en feil av og til?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå