Gå til innhold

hjelp meg...jeg skjønner ikke...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan folk ser at det er en guttemage eller jentemage? Hadde likt å vite hvordan enn ser forskjellen:-) Jeg vet at jentemagene er runde og guttemagene spisse.........men hvordan spisse? Er det sett fra siden eller ovenfra å ned? Når jentemagene er runde....er det sånn at det ser ut som en stor badeball sett forfra? Er guttemagene smale forfra liksom?

Går det virkelig ann at vi kvinner får andre former når vi går gravid med motsatt kjønn? Høres så pussig ut:-) Har ikke mageformen noe med kroppsbyggingen å gjøre? Jeg tenker at en kvinne som er kort i overkroppen må jo få en mage som vokser mest utover?! Er jo ikke plass andre steder....en kvinne som er lang i overkroppen kan jo på en måte fylle hele overkroppen og sidene med baby:-)

Hva tror dere? Er det noen som har bilde av en typisk guttemage eller jentemage? Jeg vil vite hva folk snakker om:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikkeno på d der :)

Har to gutter, og hadde liten fin og RUND mage med begge.

Magen er lik nå, kanskje litt større, men samme fasong, men vet ikke enda hva d blir da...

Jeg tror fasong på magen avhenger av mammaens kroppstype og fasongen på livmora... Blant annet. Ikke av kjønnet på ungen i hvertfall :)

Men d er nå d jeg tror...

Skrevet

dytt dytt.....dette lurer jeg også på:-)

Skrevet

Det er dette jeg har hørt da. Hvis man venter gutt, så har man en avlang mage og at man ser det ikke bakfra at man er gravid. Men venter man jente, så har man en rund mage og då kan man se det bakfra at man er gravid.

Men vet ikke akkurat om dette stemme da men.

Alle er jo forskjellige.

Men jeg venter en gutt og jeg har en avlang mage og man ser ikke det bakfra at jeg er gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...