Gå til innhold

Hva sover babyen deres i ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har poden på seg ullbody og pysj utenpå. Tuller han inn i et helseteppe og så dyne. Sover på lammeskinn i vogga si. Men han snur seg veldig mye fram og tilbake om natta, og dyna glir ned. Han blir innmari kald på hendene....bør jeg kle på han mer? (kan ikke ha votter, for han sutter på tommelen...) Er varm og god ellers virker det som.

Har vinduet oppe om natten, så er vel 16-17 grader på soverommet tenker jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kun i pysjamas, ellers så blir hun for varm, har en 18 grader på soverommet tror jeg. har du prøvd sånn sovepose den er ikke då lett å sparke av seg.

Skrevet

Han har på seg nattdrakkt og sovepose.Han har 15 grader på rommet.

At barna er kald på hendene betyr ingeting,hvis de bare er varme ellers.

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Vi har bare body, pysj og dyne for vi har det varmt på soverommet (ellers blir hun forkjølet slik som meg...nytter ikke å skru ned temperaturen og kle mer på henne, for så lenge nesa ikke er dekket for blir hun forkjølet i kaldere omgivelser)

Hendene har ingenting å si for babyer...det at han suger på tommelen gjør jo at hånda blir våt, og da blir en kald. Hender er jo ikke noen indre organer, så kroppen bruker ikke energi for å varme opp de i like stor grad som andre ting. Derfor en blir fort kald på hender og føtter!:-)

Skrevet

lillemann har på seg body,pysj og gode varmer sokker.. + dyne da.. :)

Skrevet

Kun pysj m/ føtter. (+ dyne selvfølgelig)

Skrevet

Her har vi bare pysj og dyne. Hun ligger på vanlig madrass og bomullslaken i sprinkelsenga si...Vi har nok ca 17 gradet på soverommet. Hun har ikke vært noe syk. Må si det hørtes uutholdelig varmt ut med ull, pysj, teppe og dyne på lammeskinn...Hmm. Jeg hadde vært livredd for at baby var for varm da.

Skrevet

Mina sover i pysj

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...