Gå til innhold

min fødsel. Igangsatt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den 03.04.2007, ble jeg igangsatt 2 uker før termin pga vekstavvik og for å unngå transport fødsel, ettersom jeg har veldig raske fødsler.

Kl. 08.00 ble vannet tatt, og jeg ventet i spenning. Men ingenting skjedde. kjente ikke noe som lignet en rie en gang..... Jeg hoppet og spralet rundt på rommet for å få ting til å skje. I 3 timer hoppet jeg rundt. Så kom jordmor å satte drypp. Dette var kl 11.00.

DA, litt over 11 satte det i gang. Riene kom med 2 minutter mellom hver rie, og de var sterke. 11.15 måtte jeg be om lystgass. Det ble noen smertefulle rier og ca. 4 kraftfulle brøl, så hadde jeg prinsessa på magen kl 11.54. Så det gikk unna, gitt. Men gud så deilig å ha det overstått. Ikke et rift å sy. Adelina var 2717 g. og 47 cm. Og hun fikk apg. skår 10-10. Så alt var helt perfekt. Og selve fødselen fra jeg kjente smerter tok 50 minutt.

Nå er vi kommet hjem og hun er snill som dagen er lang. (Hun var turbo inne i magen, så jeg var spent.. men hun er en engel.)

Lykke til alle sammen som venter på vidunderet i magen deres.

Det er så verd smertene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer masse med en flott og kjapp fødsel og med lille jenta !! :) kos dere masse!!!! :D gleder meg til det er min tur igjen, ikke lenge til nå! :)

Skrevet

Heisann ....det er når jeg leser slike fødsels historier jeg virkerlig begynner å glede meg :)

Hørtes fantastisk ut, rene fødamaskinen du, haha :D

Lykke til videre !!

Klem fra bibi :) !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...