Nesly Skrevet 6. april 2007 #1 Skrevet 6. april 2007 Babyben min er 2 mnd + 1 uke og er fortsatt ikke interessert i babygymmen. Griper ikke etter lekene, hvertfall ikke bevisst. Når er det vanlig at de begynner med det?
Gjest Skrevet 6. april 2007 #2 Skrevet 6. april 2007 I følge litteraturen mellom andre og tredje måned. Mathias har akkurat begynt med det nå, men ser jo ut som om det er ubevist.. slår etter ting med knyttneven liksom.. først de siste to ukene han har blitt interessert i babygymmen
Lonely Skrevet 6. april 2007 #3 Skrevet 6. april 2007 Hei lille gull her blir 3 mnd den 10 å han har begynt å slå med knytt neven etter uroen sin. Og greier å holde litt på bamsen og kaste den rundt seg.....
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 6. april 2007 #4 Skrevet 6. april 2007 Nå er lillegutt snart 4 mnd, han er 3 mnd og 3 uker, og det er først nå den siste uka jeg har sett han virkelig være interessert i babygymmen og andre leker... Han prøver å ta etter dem ser jeg, men det er ikke alltid han treffer rett...hehehe.. Bare vent, plutselig en dag finner han magien med disse artige fargene
Anonym bruker Skrevet 6. april 2007 #5 Skrevet 6. april 2007 6 uker begynte min. Konsa skikkelig på leka på babygymen og var veldig stolt og glad da armen dulta borti. Etter det var gullet hekta på det. Stirre leken i senk, heve armen sakte og dytte og prøve å ta leka m pekefingeren og tommelen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå