Anonym bruker Skrevet 6. april 2007 #1 Skrevet 6. april 2007 har fått barn nr 2.. og føler at mannen min hater barnet.. han koser mer med katta enn babyen. han klager på alt.. "hvorfor har han utslett...hvorfor griner han heletiden... hvorfor flasser han, hvofor sove han ikke.. hvorfor sover han hele tiden?" Det høres nesten ut som han ikke kan noe om spebarn men det kan han, da vi fikk eldste mann fikk jeg knapt holde han, han skulle kose han og stelle han hele tiden. . og nå.. uff.. jeg vet ikke hva jeg skal gjøre..blir bare så lei meg.. begynner å tro mye rart.. kan det være fordi det barnet ikke er like pen som eldste mann?
Gjest Skrevet 6. april 2007 #2 Skrevet 6. april 2007 For en far skulle det ikke spille noen rolle hvem som er penest. (jeg og gubben er enige om at alle våre er akkurat like vidunderlig vakre.. ) Jeg synes du skal spørre ham om det, jeg. Rar oppførsel synes jeg..
Anonym bruker Skrevet 6. april 2007 #3 Skrevet 6. april 2007 Fedre kan være noen tullinger... jeg har fått høre at han ikke vil bli like glad i dette barnet som førstemann... Tenk bare å si noe sånt!
Anonym bruker Skrevet 6. april 2007 #4 Skrevet 6. april 2007 hvordan er det de tenker.. det kan jo ikke være normalt å ikke ha samme følelse for barna sine.. Da vennindene mine fikk nr 2 spurte jeg hvordan forholdet mellom far og baby var men de sa bare "nei... han liker dem litt eldre". . ellers var alt rosenrødt og bare skryt om hvor deilig det var å ha baby... hva mente de? var det egentlig sånn? Er jeg den eneste som krever at far skjerper seg? Jeg føler at det er så pass alvorlig at jeg kan gå fra han slik som han oppfører seg.. nok med at jeg har søvnløse netter, stress, mas og føler meg som en das!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå