summerbaby Skrevet 6. april 2007 #1 Skrevet 6. april 2007 Kan alle som har brukt synarela fortelle meg om de fikk bivirkninger av den.... Jeg sprayer på 12 dagen nå og har nemlig ingen bivirkninger. Er litt redd for at den ikke skal virke som den skal. Det er litt typisk for meg og medisinbruk at det ikke har den rette effekten bestandig.... Så derfor er det litt viktig for meg å evt høre om det er noen flere av dere der ute som slapp unna bivirkninger, samtidig som den gjorde jobben sin..... Kos
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 6. april 2007 #2 Skrevet 6. april 2007 Hei summerbaby ). Jeg brukte også synarela,og hadde ingen bivirkninger. Men nå hører det også med til historien at jeg leste ikke om bivirkninger på pakningsvedlegget,og dette unlot jeg bevisst. For hadde jeg lest den,hadde jeg nok hatt alle.Synes selv det gikk veldig greit å spraye,og om jeg skal bemerke noe fra den perioden var det at jeg hadde litt hodepine av og til.Men det ville jeg kanskje hatt om jeg ikke sprayet også? Lykke til med forsøket ! Hilsen
Flippa m Frida Skrevet 6. april 2007 #4 Skrevet 6. april 2007 Jeg hadde ingen andre bivirkninger av Synarela enn at jeg var ekstra trøtt. Det fungerte helt som det skulle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå