Anonym bruker Skrevet 6. april 2007 #1 Skrevet 6. april 2007 Jeg har hatt i tankene lenge om å gå fra samboeren min, men er livredd for at han kommer til å kreve 50/50. Han har til nå ikke vært så interessert i henne desverre.. Jeg gjør alt med henne. Han er ikke engasjert og jeg gidder ikke å mase på han for at han skal gi henne mat eller noe.. Da gjør jeg det heller selv. Stor sjangse for at han kan få 50/50 for dattern vår? Hun er nå 7mnd
så var vi 4 Skrevet 6. april 2007 #2 Skrevet 6. april 2007 Det var noen her inne som sa at med mindre man kan samarbeide bra ville aldri en domstol dømme 50/50 ordning. Han vil nok få den normale samværsavtalen med tid og stunder (2 helge i mnd og hver onsdag), men mener å tro det stiller seg annerledes nå når jenta er så lita, uten at jeg kan garantere det da.
Singelmamma og banden Skrevet 6. april 2007 #3 Skrevet 6. april 2007 Mor til Martin har svart bra - han får henne ikke så lenge det er du som er i permisjon, og ingen domstol dømmer 50/50. Dersom du fremdeles ammer vil han ikke engang få "vanlig" samvær enda. Men dere burde vært innom megling først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå