stinemor? Skrevet 8. april 2007 #26 Skrevet 8. april 2007 Jeg er 23 år og akkurat sluttet på pilla. Så jeg håper det skjer noe snart.. vet jo at det kan ta lang tid,så jeg går å sier det til meg selv, men det er ikke så enkelt å la være å tenke på det.. ønsker så et barn. Samboeren min er er 29 og vi har vært sammen i 2 år..
Gjest Skrevet 8. april 2007 #27 Skrevet 8. april 2007 Jeg er 24!!Prøvd i 12pp nå...Hadde veldig dårlig med eggløsning så jeg har begynt på hormon.Supert å ha min første syklus på noen å tyve dager i stede for måneder førse gang jeg ble glad at tanta kom!!!haha.... <3 Klem <3
bisha_mor Skrevet 8. april 2007 #28 Skrevet 8. april 2007 Det var synd det med Vetle, mistet min i uke 12 den 25. des. 06. Jeg er 26 og gubben er 33. Lykke til, det går sikkert bra neste gang:)
Gjest Skrevet 8. april 2007 #29 Skrevet 8. april 2007 Hei!! Det er jo veldig individuelt når folk føler seg klare for å få barn..jeg er selv 21 og sambo er 25, vi har vært sammen i 5år ..og vi føler oss veldig klare nå. Så jeg syns ikke det er for tidlig å planlegge, men som sagt er det jo veldig individuelt. Synd med baby'n din..:-( Klem klem...
Januarmamma,tilnr2,FØDEKLAR! Skrevet 9. april 2007 #33 Skrevet 9. april 2007 Hei hei.. Jeg er 25 og han er 28 vi har en datter som blir to i august. Prøver og få en spire som kan bli søster el bror;)
mamsen å lillegutt Skrevet 9. april 2007 #34 Skrevet 9. april 2007 hei jeg er 26 år, har nettopp mistet min lille tulle frida sofie. var i uke 35 dag 2 da hun døde.. vi vil også prøve å bli gravide i gjen så snart som mulig...
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 9. april 2007 #35 Skrevet 9. april 2007 Uff! Så fælt å høre om dere som fødte så alt for tidlig og mistet deres søte små!! :-( Håper dere fort blir gravide igjen og at lykken smiler til dere! Jeg er 25 og har vært prøver siden august... Pappaen er 27. Har en pjokk som blir 2 år i juli...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå