Gå til innhold

Hvor gamle er dere som prøver og bli gravide?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 23 år og akkurat sluttet på pilla. Så jeg håper det skjer noe snart.. vet jo at det kan ta lang tid,så jeg går å sier det til meg selv, men det er ikke så enkelt å la være å tenke på det.. ønsker så et barn. Samboeren min er er 29 og vi har vært sammen i 2 år..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 24!!Prøvd i 12pp nå...Hadde veldig dårlig med eggløsning så jeg har begynt på hormon.Supert å ha min første syklus på noen å tyve dager i stede for måneder ;) førse gang jeg ble glad at tanta kom!!!haha....

<3 Klem <3

Skrevet

Det var synd det med Vetle, mistet min i uke 12 den 25. des. 06. Jeg er 26 og gubben er 33.

Lykke til, det går sikkert bra neste gang:)

Skrevet

Hei!!

Det er jo veldig individuelt når folk føler seg klare for å få barn..jeg er selv 21 og sambo er 25, vi har vært sammen i 5år ..og vi føler oss veldig klare nå. Så jeg syns ikke det er for tidlig å planlegge, men som sagt er det jo veldig individuelt.

Synd med baby'n din..:-(

Klem klem...

Skrevet

jeg er 33. har 2 barn fra før.

Skrevet

Hei hei..

Jeg er 25 og han er 28 vi har en datter som blir to i august.

Prøver og få en spire som kan bli søster el bror;)

Skrevet

hei jeg er 26 år, har nettopp mistet min lille tulle frida sofie. var i uke 35 dag 2 da hun døde.. vi vil også prøve å bli gravide i gjen så snart som mulig...

Skrevet

Uff! Så fælt å høre om dere som fødte så alt for tidlig og mistet deres søte små!! :-( Håper dere fort blir gravide igjen og at lykken smiler til dere!

Jeg er 25 og har vært prøver siden august... Pappaen er 27. Har en pjokk som blir 2 år i juli...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...