siw*ern Skrevet 5. april 2007 #1 Skrevet 5. april 2007 heisann, jeg er 23 år og var nettopp gravid i 5 mnd (fødte og mistet min kjære Vetle 26 mars) men vil begynne og prøve igjen så fort jeg ¨år en normal mens igjen.... hvor gamle er dere andre egentli? føler jeg er så ung til og planlegge...
camelia4årpåvent Skrevet 6. april 2007 #2 Skrevet 6. april 2007 Hei! Trasig å høre at du mistet Vetle! Tror absolutt du ikke er ung til å planegge! Ønsker deg masse lykke til! Er selv snart 28, men føler egentlig ikke at alder har så mye å si - kommer alt an på om man er klar - og det er jo du! Klem
babygullz <3 vilde Skrevet 6. april 2007 #3 Skrevet 6. april 2007 hej og hå=) så trist at du fødte Vetle-gutten din så altfor tidlig da*trøsteklem* håper det går fremover for deg =) jeg er 21 år.. er jo ganske ung jeg også, og ikke ferdig med skole og utdanning enda, men jeg føler meg klar og moden til å ta imot et barn til verden. jeg føler jeg kan gi barnet det det trenger, sammen med min kjære. jeg og samboeren min har vært kjærester i 1 år og 7 måneder. vi hadde en spontantabort helt i begynnelsen av forholdet, da vi hadde vært uheldige, og var uvitne om at det bodde noen inni magen min helt til det hadde gått nesten 1 måned over tid på tante rød...da kom det jeg trodde var en veldig forsinket mens( jeg var en veldig ekstrem slanker, og hardcore på trening, så at mensen kom og gikk som den ønsket var ikke helt uvanlig..) ...så jeg var nedom legekontoret og levete urinprøve og fikk konstatert at jeg hadde hatt en spontanabort.. jeg skjønner jo fortsatt ikke helt hva som skjedde der.. men det er nok mye av grunnen til at vi begynte så tidlig å tenke på barn sammen.. vi begynte med prøvinga når vi hadde vært kjærester i 8 måneder... nå er det over 1 år siden vi begynte med prøvinga, men har fortsatt ikke fått noen klaff enda... håper det skjer noe snart da=)
Gjest Skrevet 6. april 2007 #4 Skrevet 6. april 2007 Uff da, det var trist å høre... *trøsteklem* Lykke til med prøvinga, håper det klaffer fort for dere! Jeg syns ikke du er for ung. Man vet selv når man er klar. Noen er klare når de er 20, andre når de er 35. Vi er alle forskjellige! Selv er jeg 28 (29 om 4 dager) år, og vi prøver på nr.2.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 6. april 2007 #5 Skrevet 6. april 2007 Jeg er 26 år og gubben er 35! Vi har vært sammen i snart 3.5 år, har kjøpt oss leilighet, stasjonsvogn og har katt, så nå er jammen tiden inne!
Gjest Skrevet 6. april 2007 #6 Skrevet 6. april 2007 jeg er 21 -du er ikke for ung til å planlegge! Det er alltid bra og ha en plan, men det er jo vanskelig å planlegge noe så usikkert som graviditeter. Ønsker det lykke til og håper alle våre planer snart blir realitet!!
har4barn Skrevet 6. april 2007 #7 Skrevet 6. april 2007 Hei! Jeg mistet babyen min for snart 6 uker siden i uke 18. Prøver nå å bli gravid så fort som mulig igjen. Jeg håper du har folk rundt deg til å å støtte deg i denne vanskelige tiden. Tilbake til sp.målet ditt, så er jeg 31 år, og prøver på 4.mann. Jeg var 23 år da jeg fikk førstemann, så spør du meg, er du absolutt ikke for gammel til å planlegge!!! Det finnes 20-åringer som er klare, og 40-åringer som ikke er det:) Vi er alle forskjellige. Lykke til!!!
Gjest Skrevet 6. april 2007 #8 Skrevet 6. april 2007 hei,d va jo trist å hør...håpe d går bra me dæ:)klæm... æ e 24(bi 25 på desember)å prøve på 3.mann..æ har 2 gutter fra før på snart 5 å 2 år:) så æ bynt tili,va 19 når største guttn kom...så du e itj for gammel te å planlegg nei,du må ha lykke te framover så krysse vi fingran å håpe på d beste:) PÅSKE KLÆM FRA
Gjest Skrevet 6. april 2007 #9 Skrevet 6. april 2007 hei. det var veldig trist å høre om lille gutt. jeg er 24 år har en sønn på 3 år og har nå prøvd i nesten 2 år på å få en til. så jeg er vel ganske ung jeg også. men det viktigste er at man føler seg klar for å få barn. Kjempe masse lykke til...
siw*ern Skrevet 6. april 2007 Forfatter #11 Skrevet 6. april 2007 hei alle sammen:) håper at jeg blir fort gravid igjen-... og lykke til til alle dere andre også... vi blir nok gravide alle sammen til slutt.... sist tok det ett år før jeg blir gravid. håper det går fortere denne gangen. men etter så jeg har sjønt så blir man ofte raskere gravid når man nettopp har vært gravid..men det får tiden vise:) Lykke til alle sammen:)
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 6. april 2007 #12 Skrevet 6. april 2007 Så trist med lille Vetle.... Håper du lykkes raskt med ditt neste lille gull. Jeg er 31 *grøss* Men har ei datter som blir 11 i år, som i sin tid var veeeldig planlagt! - Så du er ikke ung til å planlegge, nei
<3 qleopatrice <3 Skrevet 6. april 2007 #13 Skrevet 6. april 2007 Veldig trist å høre at du fødte for tidlig, håper det klaffer igjen fort for dere! jeg 23 år og vi skal begynne å prøve på nr 2 i mai Jeg har ei jente som blir 2 år i mai, så da synes vi det er på tide å få en søster eller bror til henne. Men gruer meg litt og for jeg hadde et vanskelig svangerskap! Bare alt går bra så..........
AnetteN Skrevet 8. april 2007 #14 Skrevet 8. april 2007 Det var trist å høre om lille vetle. Ønsker deg lykke til med prøvingen. Selv er jeg 26, blir 27 i september. Vi har prøvd siden starten av januar å bli gravide. Er første gang.
miss dani Skrevet 8. april 2007 #15 Skrevet 8. april 2007 jeg har akkuratt blitt 21.. og jeg og forloveden min har nå prøvd i nesten 1 år.... men med pcos og ingen eggløsninger er det vanskelig;(.. han er 26...
2 tette - med flette Skrevet 8. april 2007 #17 Skrevet 8. april 2007 Huff trist å høre ! Har mistet 2 ganger selv, men ikke senere enn i uke 13.. Er 21 år om 2 uker, hehe og samboern er snart 27, så du er ikke så ung i forhold til veldig mange andre her nei..
-Loppa- Skrevet 8. april 2007 #18 Skrevet 8. april 2007 Huff trist å høre om den lille, krysser fingrene for at det går bra neste gang. Jeg er 21 og sambo er 37, Prøvd siden mai i fjor.
Gjest Skrevet 8. april 2007 #19 Skrevet 8. april 2007 hei, syn det med vesle vetle. under ingen det der. Jeg er 19 og har et barn. Har planlagt kansje en til snart. lykke til!!
skorpion01 Skrevet 8. april 2007 #20 Skrevet 8. april 2007 Heisann! Synd at du mistet vetle.Men det er bra du fortsatt har pågangsmot og ikke lar deg knekke.Jeg syns absolutt du ikke er for ung til å planlegge å få barn.Jeg fikk selv min første jente når jeg var 20 år og er nå snart 25 og prøver for livet å få andre man etter en spontan abort i aug 06. Håper du får en spire snart.Lykke til og krysser fingrene for deg. Hilsen skorpion
StorkeMammaen Skrevet 8. april 2007 #21 Skrevet 8. april 2007 Jeg er 22 år og planlegger å bli gravid i neste syklus i Danmark. Når man er klar for å få barn er veldig individuelt. Syns vi er i en fin alder! Og jeg for min del, blir ulykkelig av å gå å vente. Lykke til!!
Iselisom_Marie_Sondre Skrevet 8. april 2007 #22 Skrevet 8. april 2007 jeg er 19 blir 20 i aug. og min samboer er 23 og blir 24 i sep
Gjest Skrevet 8. april 2007 #23 Skrevet 8. april 2007 jeg er 32 og prøver for harde livet med å få nr 2 til å sitte!!! Føler at min biologiske klokke har sluttet å tikke og begynt å si " ding, ding" i stedet. Lykke til alle sammen!
Gjest Skrevet 8. april 2007 #24 Skrevet 8. april 2007 Jeg er 24 (snart 25) og vi prøver nå på nr 3 i barneflokken:-) Hadde en MA 16.mars,og klar for å prøve igjen!! Trist at du mistet så langt i svarngerskapet,det må være utrolig tøft!!!!!
♥ msBehavin ♥ Skrevet 8. april 2007 #25 Skrevet 8. april 2007 Hei! Var synd med Vetle, men det går forhåpentligvis bedre med neste baby =) Jeg er 22 og samboeren min er 28. Vi venter på å få komme til utredning på sykehuset. Vurderer å dra til Danmark vi også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå