Gå til innhold

Jamen jamen mami20 osv da...hmm.........

Anbefalte innlegg

Skrevet

her kommer jeg hjem fra byen,skal inn på min elskede-data fdaktisk..Og bla inn å snoke litt på hjemmesida di-blitt en vane det der ser du;-)Men neida-snuppa har fått passord hun ja....Nå har jeg fulgt med deg siden du var gravid med lille emilia,så da kan du ikke plutselig bare gjøre sånn da:-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

No worry, driver bare å endrer litt på den! ;) Den er snart oppe og går igjen! :) Hyggelig at du er inne å titter da! :))))

Hadde du en fin tur på byen? :)

Skrevet

har begynt å følge med så da må jeg jo få med meg resten også-er hekta på hjemmesiden din hehe;-)

Joda,fin tur på byen-er godt å komme seg ut litt å bare være seg selv da,lever godt på det:-)Var bare en liten time ute i går da,gøy å treffe folk som er hjemme på påskeferie:-)Skal "skikkelig" ut i morgen,da er det en kjekk mann som skal ut og-så det gleder jeg meg til ja hehe:-)Wish me luck hihi:-)

Skrevet

En kjekk mann ja.. Fortell! ;) Hvem er dette for en? :P

Skrevet

kan jeg få titte på hjemmesiden din igjen mami?? Tror du har byttet adresse siden sist jeg var inne på den!! :o)

Skrevet

det er en kjekk,"gammel" mann jeg har kikka på en stund ja...også er vi vel enige om at viliker hverandre,så får vi se hva som skjer ja-har ikke dårlig tid nei!Syns det er kos slik det er nå jeg,litt spenning liksom:-)Han har barn han og,så det er ingenting som skal ta av her nei!Men det er spennende da:-)

blir nesten litt fjortis igjen vettu...uff,hehe:-)

Skrevet

hehe-du er en populær dame du jo;-)Ser du er etterlyst på skravlesiden og småtroll 0-1 år også!Har gjort deg bemerket ja:-)

Skrevet

Fordi jenta mi er så søt vett.. :P (Siden er forresten oppe og går nå)

Har dere problemer med DIB nå forresten? Det har tatt meg flere timer å få svart på dette innlegget jo..

Skrevet

Oj oj oj, det hørtes spennende ut streken! :) Den fjortissfølelsen er jo kjempe deilig da - savner den, hehe!

Du får ha masse lykke til i kveld, skal tenke på deg! :):):):)

Skrevet

er i morgen da,men jeg trenger lykke til ja:-)

Nå har jeg vært å kikka på sida til emilia vettu:-)Fine bilder,og stor jente blitt jo!!:-)Vokser og gror her også ja,er bare 4 dager yngre enn snuppa di,så har blitt 6 mnd hun også-det går såå fort!!

Skrevet

Ja herregud, jeg kan liksom ikke tro at den bitte lille jenta mi har blitt så stor, hehe. Jeg satt å så på bilder fra sykehuset her om dagen, herregud - hvor har all tiden blitt av, liksom? Nesten så jeg bare vil fryse tiden, hehe!

Det er i morgen, ja.. Jaja, her ser vi hvor jeg har øya mine i dag, ja! :P Hva skal dere for noe da? :)

Skrevet

vi skal på hver sin fest da,har ingen felles venner,men vi treffes på byen på kvelden:-)Gleder meg ja:-)Weeee...

Skrevet

Whiii, morsomt da! :):):) Jeg vil også finne meg en å flørte med tihi! Heldig du er!! :):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...