Gjest Skrevet 5. april 2007 #1 Skrevet 5. april 2007 her kommer jeg hjem fra byen,skal inn på min elskede-data fdaktisk..Og bla inn å snoke litt på hjemmesida di-blitt en vane det der ser du;-)Men neida-snuppa har fått passord hun ja....Nå har jeg fulgt med deg siden du var gravid med lille emilia,så da kan du ikke plutselig bare gjøre sånn da:-(
Mamsen86 Skrevet 6. april 2007 #2 Skrevet 6. april 2007 No worry, driver bare å endrer litt på den! Den er snart oppe og går igjen! Hyggelig at du er inne å titter da! ))) Hadde du en fin tur på byen?
Gjest Skrevet 6. april 2007 #3 Skrevet 6. april 2007 har begynt å følge med så da må jeg jo få med meg resten også-er hekta på hjemmesiden din hehe;-) Joda,fin tur på byen-er godt å komme seg ut litt å bare være seg selv da,lever godt på det:-)Var bare en liten time ute i går da,gøy å treffe folk som er hjemme på påskeferie:-)Skal "skikkelig" ut i morgen,da er det en kjekk mann som skal ut og-så det gleder jeg meg til ja hehe:-)Wish me luck hihi:-)
Mamsen86 Skrevet 6. april 2007 #4 Skrevet 6. april 2007 En kjekk mann ja.. Fortell! Hvem er dette for en?
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 6. april 2007 #5 Skrevet 6. april 2007 kan jeg få titte på hjemmesiden din igjen mami?? Tror du har byttet adresse siden sist jeg var inne på den!! )
Gjest Skrevet 6. april 2007 #6 Skrevet 6. april 2007 det er en kjekk,"gammel" mann jeg har kikka på en stund ja...også er vi vel enige om at viliker hverandre,så får vi se hva som skjer ja-har ikke dårlig tid nei!Syns det er kos slik det er nå jeg,litt spenning liksom:-)Han har barn han og,så det er ingenting som skal ta av her nei!Men det er spennende da:-) blir nesten litt fjortis igjen vettu...uff,hehe:-)
Gjest Skrevet 6. april 2007 #7 Skrevet 6. april 2007 hehe-du er en populær dame du jo;-)Ser du er etterlyst på skravlesiden og småtroll 0-1 år også!Har gjort deg bemerket ja:-)
Mamsen86 Skrevet 6. april 2007 #8 Skrevet 6. april 2007 Fordi jenta mi er så søt vett.. (Siden er forresten oppe og går nå) Har dere problemer med DIB nå forresten? Det har tatt meg flere timer å få svart på dette innlegget jo..
Mamsen86 Skrevet 6. april 2007 #9 Skrevet 6. april 2007 Oj oj oj, det hørtes spennende ut streken! Den fjortissfølelsen er jo kjempe deilig da - savner den, hehe! Du får ha masse lykke til i kveld, skal tenke på deg! :):)
Gjest Skrevet 6. april 2007 #10 Skrevet 6. april 2007 er i morgen da,men jeg trenger lykke til ja:-) Nå har jeg vært å kikka på sida til emilia vettu:-)Fine bilder,og stor jente blitt jo!!:-)Vokser og gror her også ja,er bare 4 dager yngre enn snuppa di,så har blitt 6 mnd hun også-det går såå fort!!
Mamsen86 Skrevet 6. april 2007 #11 Skrevet 6. april 2007 Ja herregud, jeg kan liksom ikke tro at den bitte lille jenta mi har blitt så stor, hehe. Jeg satt å så på bilder fra sykehuset her om dagen, herregud - hvor har all tiden blitt av, liksom? Nesten så jeg bare vil fryse tiden, hehe! Det er i morgen, ja.. Jaja, her ser vi hvor jeg har øya mine i dag, ja! Hva skal dere for noe da?
Gjest Skrevet 6. april 2007 #12 Skrevet 6. april 2007 vi skal på hver sin fest da,har ingen felles venner,men vi treffes på byen på kvelden:-)Gleder meg ja:-)Weeee...
Mamsen86 Skrevet 6. april 2007 #13 Skrevet 6. april 2007 Whiii, morsomt da! :) Jeg vil også finne meg en å flørte med tihi! Heldig du er!! :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå