Gå til innhold

Hva feirer/markere dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Regenr med at alle markere vanlige bursdager og for de som er gift,så markerer de bryllupsdagen,men hva med andre ting.

 

Den dagen dere traff hverandre?Den dagen dere ble et par? Valentines? eller andre ting??

 

Her i hus markes når vi ble et par,når vi flyttet sammen og Valentines.Selvfølgelig også bursdager og mors- og farsdager.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir vel helst bare bursdager her. Men de har vi mange nok av og da :-) Hver mnd fra oktober til april.

Skrevet

Her er det bare bursdager

Skrevet

Bursdager og årsdagen for når vi flytta sammen. Kan ikke si at akkurat den datoen ble vi kjærester for det skjedde ganske gradvis:) Lager kake og får ofte noe fra unga på far og morsdager men gjør ikke så himla mye ut av det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...